Raar telefoonnummer in display terwijl bekende belt

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Hey all,

even gekke en korte vraag (en ik kon met de search even niets gevonden krijgen)
Ben net gebeld door een vriend van me, maar toen ik het nummer bekeek in de mobiel stond er 99512345678...

Hoe kan dat?? Foutje van de foon?? Ik heb laatst iets gehoord met telefoonterreur/hacks dat je geen nummers aan moest nemen die met een bepaalde combinatie (99??) begonnen, maar ik kan daarover niets meer terugvinden...

Wie helpt??

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

JA!

Ik heb een keer een klant in de winkel gehad die precies hetzelfde had, ik denk al ik ken dat nummer ergens van.

Wat voor telefoon heb je ?

[ Voor 11% gewijzigd door D-Jay op 12-11-2003 13:32 ]

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Siemens Postbank telefoontje van destijds met O2-500 abo...

Maar wat bedoel je met JA! ?????
Hack, hoax of???

[ Voor 32% gewijzigd door Dexter op 12-11-2003 13:35 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• m0nk
  • Laatst online: 18:32

m0nk

16-09-2003 15.15

belt diegene niet via zo'n goedkopere aanbieder? denk aan tele2?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

m0nk schreef op 12 november 2003 @ 13:38:
Dan zie je toch niet ineens een onbekend nummer... ik zie het al dat iedereen via tele2 belt en de ontvanger van de telefoontjes 1 standaard nummer ziet

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 13:41 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 13:39:
[...]

Dan zie je toch niet ineens een onbekend nummer... ik zie het al dat iedereen via tele2 belt en de ontvanger van de telefoontjes 1 standaard nummer ziet
Nope, het komt best vaak voor dat er bij tele2 compleet verkeerde nummer mee worden gegeven, ik heb zelfs wel eens gehad dat iemand mij belde met een 6-cijferig nummer. Overigens gebeurt het volgens mij voornamelijk bij naar mobiel bellen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Slowchat-replies van SMSHuis trashed.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

m0nk schreef op 12 november 2003 @ 13:38:
heb ook zoiets gehad ja, en dat kwam vanaf het telefoonnummer van mijn ouders, inderdaad bij Tele2, zal me niks verbazen als het daar aan ligt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn vriendin en haar vader hebben zo'n/dat nummer ook weleens op gsm staan (samsung & Nokia). Dat is als er van hun thuis uit gebeld wordt nog wel eens.
dan staat er dus dat 99... nummer of er staat onbekend of gewoon het normale thuisnummer.
De ene keer bellen ze dus anoniem met de huistelefoon en de andere keer niet. Ze hebben wel nummerweergave en bellen niet met *31* (of zoiets). Dacht dat het misschien iets met de ISDN te maken kon hebben of zo...?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:10

Stewie!

Keen must die!

Had ik gisteren ook. Mijn vriendin belde vanaf vaste telefoon, superslechte kwaliteit en dat rare nummer. Effe teruggebeld en toen was alles weer goed :)

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Dexter schreef op 12 november 2003 @ 13:35:
Siemens Postbank telefoontje van destijds met O2-500 abo...

Maar wat bedoel je met JA! ?????
Hack, hoax of???
daar bedoel ik mee dat ik het eerder tegengekomen ben, maar dat was met een nokia

• Frank-NL
  • Niet online
Heb het ook een keer gezien op m'n Siemens ST55 vanaf een vaste lijn. Soort van anoniem bellen, maar toch niet helemaal...
Pagina: 1