Ik wil overstappen van MSN op Trillian, is het mogelijk om mijn contact list te importeren in Trillian? Ik heb ooit Trillian al eens geprobeerd en toen moest ik voor 250 adressen gaan kiezen of ik deze wilde toelaten ja of nee. Maar zo groot is me lijst helemaal niet, heb eerst eens schoonmaak gehouden. Maar toch stonden al die adressen daar. Is dit dus te omzeilen en gewoon alleen mijn huidige lijst over te nemen?
Verwijderd
als je op je hotmail account inlogd met trillian staan al je contacts automatisch in trillian.
Ja maar dat is een lijst van alle mensen die mij ooit hebben toegevoegd op MSN. En die lijst klopt dus niet meer.Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 12:55:
als je op je hotmail account inlogd met trillian staan al je contacts automatisch in trillian.
Verwijderd
je moet alleen idd wel 1 keertje voor alle personen kiezen of je ze toelaat of niet. (als iedereen mag is het gewoon enter ingedrukt houden
)
Verwijderd
ik krijg helemaal geen lijst in mijn trillian als ik mijn huidige email adres gebruik.
moet ik nog iets aanvinken oid?
moet ik nog iets aanvinken oid?
Verwijderd
ja, maar op de een of andere reden gaat dat wel steeds goed bij mij. Ik heb ook mensen die ik niet in mijn lijst wil hebben en die zijn er ook nog nooit ingekomen, ondanks dat zij mij wel in hun lijst hebben staan. Trillian heeft ook nog nooit aan me gevraagd wat ie met die mensen moet doen, ze staan gewoon niet in mijn lijst, ik gebruik trillian pro 2.
ik zou zeggen gewoon proberen, staat het je niet aan, dan gebruik je terug msn.
ik zou zeggen gewoon proberen, staat het je niet aan, dan gebruik je terug msn.
Is er geen manier om de adressen die in de list moeten komen te staan in de ini file ofzo te zetten?
Pagina: 1