Toon posts:

KPN werkt aan 'DirectADSL' en start breedband portal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag veel nieuws over KPN!

"ADSL-leverancier KPN Telecom is bezig met het ontwikkelen van 'DirectADSL'. Met de dienst wordt het mogelijk om zonder tussenkomst van een Internet Service Provider een ADSL-lijn aan te vragen." http://www.dsldesk.nl/Nieuws/129

"KPN is vandaag gestart met een breedbandportal, waarop het bedrijf gratis en betaalde diensten gaat aanbieden. Zo is het voor klanten van het bedrijf mogelijk om online muziekzender MTV te bekijken en een nieuwsarchief te doorzoeken. Begin 2004 verwacht KPN de hoeveelheid content, waaronder een 'video on demand'-service, flink uit te breiden. Daarvoor is het bedrijf in gesprek met een aantal mogelijke partners." http://breedbandportal.kpn.com

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Misschien dat ADSL hiermee ook sneller aangevraagd kan worden, zodat deze periode terugkan van 3 - 5 weken naar bijvoorbeeld 1 week. Het lijkt me dat het administratief logistiek en technisch z'n voordelen kan bieden...

Maar verder moeten we wel oppassen dat ADSL niet doodgeconcurreerd wordt. Als het zo doorgaat, lijden de providers op een gegeven moment echt verlies op hun ADSL diensten. Ik houd m'n hart vast ...

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 08:53
Probeer net bij de portal te registreren maar krijg bij het invullen van de gebruikersnaam:

'De gebruikersnaam is niet beschikbaar'

Is het iemand anders al wel gelukt? Ik ga via een gateway in amerika. Misschien dat daar het probleem zit.

A life lived in fear is a life half lived

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Opzich interessant, een ADSL lijn zonder ISP. Maar heeft iemand al specificaties als prijs en snelheid gezien? Andere ISP's zullen tegen moeten concureren met extra services. Met email zullen ze denk ik weinig kans maken omdat email bijna gelijk staat aan Hotmail (zo jammer). Misschien dat er nog iets geniaals te bedenken is (ik kan er niet op komen in ieder geval).

offtopic:
Waarom suft je via een gateway in amerika dan? toch niet via proxy.fbi.org???

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 08:53
FendtVario schreef op 12 november 2003 @ 13:31:
offtopic:
Waarom suft je via een gateway in amerika dan? toch niet via proxy.fbi.org???
sssssst. Niet verklappen. ;) Ik werk voor een multinational IT bedrijf. De internet gateway staat in Amerika. Vandaar....... Mischien dat KPN controleert op basis van IP-adressen?

A life lived in fear is a life half lived

Verwijderd

prachtig die nieuwe portal :/

Dienst niet beschikbaar
Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

Excuses voor het ongemak.

:Z

Verwijderd

Zodra het mogelijk is om mijn ISP de deur uit te doen en ik daardoor minder hoef te betalen doe ik het direct. Start ik desnoods zelf wel een pop3/smtp server. Moeten ze natuurlijk niet POP3 en SMTP poorten dichtgooien net als bij DirectInternet van KPN.

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:57
Oeps: Xs4all-abonnees geen toegang tot KPN's breedband portal

"In de algemene voorwaarden die we hebben voor ons adsl-aanbod staat dat er geen verkeersgegevens (data over internetgebruik, JH) aan KPN wordt verstrekt", zegt Xs4all-woordvoerster Edith Mastenbroek. "Die afspraak met KPN zorgt ervoor dat onze abonnees geen gebruik kunnen maken van de portal."

Wel een erg nette provider die goed bezig is met hun privacy statement..

Verwijderd

ik ben ff voor de gein lid geworden...
ze vrage wel meteen erg veel met lid worden bank nummer enz....
en wat staat er op?
mwa niet veel geweldigs... beetje de VMA awards... beeldbiblitheek (doet het niet bij mij),
newsplayer is wel grappig, alleen niet erg op nederland gericht...
als je zoekt op netherlands dan krijg je:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Christmas in the Netherlands, 1954
British troops replaced with UN troops in Egypt and leave Port Said in Egypt
World Wildlife Fund created
Princess Beatrix of the Netherlands
Boeing jet crashes in Holland
Netherlands: musical fire engines
Yugoslavia war crimes tribunal opens in Holland
Yugoslavia war crimes trial of Dusan Tadic at The Hague
Netherlands police on skates
Chelsea FC sack Ruud Gullit

niet echt het meest boeiende nieuws dus...

ik weet niet of dit de digitale encarta moest worden, maar geweldig vind ik de diensten niet....

de beeldbibliotheek doet het wel, je moet pop-up's aanlaten....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 14:45 ]

Pagina: 1