Toon posts:

vraagje mbt triplehead videocard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ga binnenkort nieuwe pc aanschaffen en daarbij ook een nieuwe monitor, zodat ik in totaal 2 x 19 inch en 1 x 17 inch heb. Nu wil ik die 3 monitoren het liefst alle 3 aansluiten zodat ik mijn bureaublad over die 3 monitoren krijg.

Ik heb gekeken naar de Matrox Millennium P750, daar zou ik ze alledrie op aan kunnen sluiten. Maar als ik dan deze
test lees ik begin ik weer te twijfelen over eventuele aanschaf van deze kaart. Zijn er ook andere kaarten waarop je 3 monitoren tegelijk op aan kan sluiten of hebben jullie nog tips voor hoe ik het anders zou kunnen realiseren.

Thnx.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54

Super_ik

haklust!

andere realisatie tips: 1 dualhead agp kaart en een pci kaart of 1 agp kaart en 2 pci kaarten. simpel

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zou inderdaad ook kunnen, maar heb hier en daar gelezen dat dat weer niet zo bevorderlijk is voor de systeemprestaties.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

www.realtimesoft.com

ik gebruik zelf ook een agp kaart (radeon 9500pro) en een extra pci kaarjte (radeon 7500) en dat werkt eigenlijk veel beter als 1 triplehead kaart, nadeel is alleen dat je geen spellen kan spelen in triplehead en je een extra pci slot kwijt bent.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.