Ik ben dus op zoek naar een TFT. Maar ik wil dus absoluut niet een TFT hebben waar ook maar 1 (sub-)pixel van kapot is. Via het internet heb ik dus verschillende winkel benaderd met het verzoek de TFT werkend te zien, voordat ik deze koop. Het blijkt dat geen enkele winkel met dit verzoek akkoord gaat, meestal met een verwijzing naar de garantievoorwaarden van de fabrikant. Maar ik koop niet van een fabrikant, ik koop van een leverancier.
Blijkbaar moet ik dat ding eerst kopen, thuis testen, en als er een kapotte pixel inzit dit weer terug sturen, gebruik makend van de wet 'kopen op afstand'. Kost dus tijd, moeite en geld.
Daarom mijn vraag: zijn er nog veel TFT's die geleverd worden met kapotte (sub-)pixels. Mijn voorkeur ging uit naar een Hyundai Q17. Worden deze wel eens geleverd met slechte pixels?
Blijkbaar moet ik dat ding eerst kopen, thuis testen, en als er een kapotte pixel inzit dit weer terug sturen, gebruik makend van de wet 'kopen op afstand'. Kost dus tijd, moeite en geld.
Daarom mijn vraag: zijn er nog veel TFT's die geleverd worden met kapotte (sub-)pixels. Mijn voorkeur ging uit naar een Hyundai Q17. Worden deze wel eens geleverd met slechte pixels?