Toon posts:

Meningen plz :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort voor m'n oom een pc in mekaar zetten. Hij is doof en aan een oog blind dus geluid is niet echt van belang, maar zit er wel bij voor als er nog is iemand op bezoek komt ofzo :) Verder moet ie dus ook goed beeld hebben en er voorlopig goed mee vooruit kunnen kwa spelletjes enzow. Ik wil graag jullie meningen en op of aanmerkingen over het volgende systeem:

AMD Duron 800 FL 349
RAM: 128 MB DIMM PC133 infineon FL 245
Abit KT7-RAID FL 459
IBM DTLA 307030 FL 445
Soundblaster PCI 128 FL 55
Juster Speakers 140W Blauw FL 25
56k pci intern modem FL 55
AOpen CD-952E 52x EIDE FL 109
Iiyama S700JT1 FL 579
Asus V7100 Pure, 32MB retail FL 419
HP DeskJet 930C FL 429
Big Tower M-600, 300W FL 175
Logitech wheelmouse SA48 PS/2 FL 35
Trust Direct Access Keyboard FL 49
Floppy 3,5" 1,44MB FL 29
Totaalbedrag incl. BTW 3457

Wat zouden jullie nog veranderen en ben ik nog wat vergeten? :D

Verwijderd

Dit is niet beledigend bedoeld. Maar ik zou de geluidskaart en boksen weglaten. Je oom heeft er toch niks aan.

Verder is het wel OK

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 23:18 schreef AMADEUZ het volgende:
Dit is niet beledigend bedoeld. Maar ik zou de geluidskaart en boksen weglaten. Je oom heeft er toch niks aan.

Verder is het wel OK
Mjah maar dat is voor als er nog is iemand op bezoek komt ofzo moest er wel ff bijzitten :)

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Trust??? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 23:24 schreef PsychoRealm het volgende:
Trust??? :?
Afbeeldingslocatie: http://www.intercom-mailorder.com/Onderdelen/info/toetsenborden/directaccess.jpg

Specifications
Ergonomically designed multimedia keyboard with 17 special function keys
One touch access to Internet
Customize your special function keys
Multimedia keys to control music CD's, PC audio and video driectly from the keyboard
Suspend key to save energy

Verwijderd

waarom een big tower??

En koop gewoon de goedkoopste boxen en geluidskaart. Wat maakt het uit.
Je oom heeft er niks aan. En de bezoekers maken het toch niet al te veel uit.
Denk namelijk dat de bezoekers dat ook wel begrijpen dat hij daar niet veel geld aan uitgeven.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 23:28 schreef jordyb het volgende:
waarom een big tower??

En koop gewoon de goedkoopste boxen en geluidskaart. Wat maakt het uit.
Je oom heeft er niks aan. En de bezoekers maken het toch niet al te veel uit.
Denk namelijk dat de bezoekers dat ook wel begrijpen dat hij daar niet veel geld aan uitgeven.
Waren ook de goedkoopste boxen en geluidskaart ;) En een bigtower, omdat ik hem in mekaar moet zetten en een beetje de ruimte wil hebben dan en voor de goede airflow en misschien zet ik er nog wat casefans in als ik hem nog ga overclocken moet ik nog ff zien.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Neem dan een matroxkaart, neem aan dat 'ie niet gaat gamen achter die PC. En voor z'n ogen, kan 'ie misschien beter een flatscreen nemen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 23:33 schreef FrankGuthrie het volgende:
Neem dan een matroxkaart, neem aan dat 'ie niet gaat gamen achter die PC. En voor z'n ogen, kan 'ie misschien beter een flatscreen nemen.
Mjah hij gaat dus wel gamen :) En een flatscreen word een beetje te duur. En ik dacht niet dat ik een betere 17" kon krijgen voor onder 600 piek

Verwijderd

Heb je 2 harde schijven ?
Anders heb je niks aan raid.

Ik zou een MSI K7T-pro2a kopen en een Duron 750. Dat scheelt weer 150-175 gulden. Volgens mij heeft die MSI ook onboard sound, scheelt wwer 55 piek voor de geluidskaart. Koop met die 200-225 gulden die je bespaart een Flatron-monitor.

Verwijderd

Hoi,

Lijkt mij een prima systeem. Maareh, misschien is een 19-inch monitor een betere optie voor jouw oom (voor z'n ogen e.d.).

Groet,
PeeTee
Pagina: 1