Toon posts:

VBS error

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen ik heb al op microsoft gekeken voor dit probleem maar ik vind geen oplossing.ook niet bij google.
Ok we hebben een laptop van een gebruiker met VPN inbelvoorziening omdat hij af en toe extern moet werken maar dat ie wel zijn mail en op de projectschfij van de server kankomen.De VPN inbelvoorziening gaat samen met een gratis zonnet account.Je heb twee verschillende voorzieningen: 1 inbellen voor internet en inbellen voor thuiswerk.Inbellen voor internet gaat prima, maar het thuiswerken brengt problemen met zicht mee.
Doordat de gebruiker de sharings van de server nodig heeft hebben vele opties geporbeerd. Zelf een cmd applicatie gemaakt die dan de netwerkschijven zo moeten aanmaken.Doet ie niet. Via cmd net use wekrt wel maar we krijgen de mappings niet te zien.
nou hebben we van de supportdesk een VBS scritp gehad die ook inlogt.Dat inloggen lukt dan wel maar die mappings maakt ie niet...
Hij geeft dan de volgende errors aan...Alleen weet ik niet wat die error codes betekenen..Iemand van jullie wel ??????
error codes zijn:
error: 214022646 en error: 2147024829
alvast bedankt als jullie iets kunnen zeggen

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

ten eerste is je post slecht leesbaar. Ten tweede heb je het script van de support desk gekregen. Als je problemen hebt met het script lijkt het me dat je dit gewoon bij de support desk moet vragen. Ik heb geen ID waarom dit een programmeer probleem zou moeten zijn.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.