[xp] printer toevoegen wizard start niet

Pagina: 1
Acties:

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-04 23:47
Ik zit nu op school en ik wil een netwerk printer toevoegen dus ik probeer de wizard printer toevoegen te starten via start menu en via configuratie scherm. Geen van beide werkt als je er op klikt is het net alsof er helemaal niks gebeurt gaan geen lampje knipperen dat hij bezig is ofzo helemaal niks. iemand dit ook wel eens gehad of een mooie oplossing dus nl best wel van belang dat ik printers kan toevoegen heb ze nu namelijk nodig voor school ;)
btw het is wel me eigenlaptop en niet een pc van school :D

[ Voor 7% gewijzigd door Bl4ckviper op 12-11-2003 11:48 ]

Be fast .... Be furious....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer eens direct via uncpath - oftewel:

Start -> Run -> \\Server\Printer

• Bl4ckviper
nee dat had ik ook al geprobeerd krijg niets te zien

Verwijderd

Bl4ckviper schreef op 12 november 2003 @ 11:38:
Ik zit nu op school en ik wil een netwerk printer toevoegen dus ik probeer de wizard printer toevoegen te starten via start menu en via configuratie scherm. Geen van beide werkt als je er op klikt is het net alsof er helemaal niks gebeurt gaan geen lampje knipperen dat hij bezig is ofzo helemaal niks. iemand dit ook wel eens gehad of een mooie oplossing dus nl best wel van belang dat ik printers kan toevoegen heb ze nu namelijk nodig voor school ;)
btw het is wel me eigenlaptop en niet een pc van school :D
Waarschijnelijk is het netwerk beveiligd en moet je eerst inloggen onder bepaald id om zo de mogelijkheid te krijgen de printer te kunnen zien of zoiets.

edit; het werkt dus niet vanaf jou laptop mmmm vreemd, en doet hij thuis wel gewoon of zoiets? Want als het aan jou latop ligt dat je helemaal die wizard niet niet krijgt moet je effies de xp cd-rom erin doen en laten repareren. Off heeft hij het wel gedaan? Dan system restore toepassen naar punt dat de wizard het wel nog deed.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 12:13 ]

• Bl4ckviper
Nee thuis doet hij het ook niet ik probeer t thuis wel ff met die cd straks