Toon posts:

[Outlook 2000] Pagina Formaat kent geen A4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me hierbij helpen?

Zodra ik in Outlook 2000 een mail (onbewerkte tekst) wil printen, werd dit
steeds op 2 halve pagina's van A4 gedaan.
Bij de bestaande afdrukstijlen staat het papiertype geselecteerd op A4 en
het paginaformaat heeft als enige opties A4 half, Billfold, Pocket en
verder...Geen volledig A4.

HTML emails worden wel gewoon op A4 geprint.
Word en overige office apps hebben er verder geen problemen mee.

Het is ondertussen gelukt de pagina's op A4 formaat te printen door outlprnt
te verwijderen. Maar Bij het formaat mist nog steeds de A4 keuze.

Hoe krijg ik de optie A4 in het lijstje van de pagina formaten???

Alvast bedankt, groetjes van Hedda

(vrouw in de IT, sorry ;))

Verwijderd

Topicstarter
Hier een plaatje van het probleem

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jhah/hosting/temporary/lil.gif

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 06:49

Tux

Hallo Hedda,
Welkom op Gathering of Tweakers :)
Maar als je een aavulling op een bericht hebt is het niet de bedoeling dat je dat in een aparte post zet, maar gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop om je bericht te bewerken :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Tux schreef op 12 november 2003 @ 16:48:
Hallo Hedda,
Welkom op Gathering of Tweakers :)
Maar als je een aavulling op een bericht hebt is het niet de bedoeling dat je dat in een aparte post zet, maar gebruik de [afbeelding] knop om je bericht te bewerken :)
En als je hem dan nog helpt zou dat wat fijner zijn Tux. (maar dat zal wel niet omdat je linux gebruikt :Y) )

Wat mij direct opviel is dat je "telefoonboek" wilt uitdraaien. Heb je dit probleem ook als je een e-mail uitdraait?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
Probeer anders eens letter oid te gebruiken ipv a4.

kijken of dat wel goed gaat

Verwijderd

Topicstarter
barto018 schreef op 12 november 2003 @ 16:52:
[...]

En als je hem dan nog helpt zou dat wat fijner zijn Tux. (maar dat zal wel niet omdat je linux gebruikt :Y) )

Wat mij direct opviel is dat je "telefoonboek" wilt uitdraaien. Heb je dit probleem ook als je een e-mail uitdraait?
Pardon? HEM???

Maar even om op jullie advies te reageren:
De volledige pagina mist bij elke optie...Dus ook bij A3 of bij letter. De bovenste is altijd de halve variant.
Ik heb 2 afdrukstijlen tot mijn beschikking. Afdrukstijl voor Memo heeft hetzelfde probleem.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 17:05 ]

Verwijderd

Waarom ooit outlook 2000??? als je nou de normale die in Windows zit dan kan t wel gewoon. Athans bij mij dan. O-)

Verwijderd

Dit is een leuke vraag ;)

Ik heb in outlook alleen memo style! Ik heb wel eens zitten zoeken hoe ik die instellingen van jouw in word zou kunnen gebruiken. In word heet jouw instelling "mirror margins'

Omdat je outlook en word als een pakket koopt, zal het best eens mogelijk zijn dat in word dergelijke instellen voor outlook gemaakt worden. Zoek daar eens verder.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Sorry mn liefste. Mijn fout. Ik ben altijd erg positief als vrouwelijk schoon de IT-wereld betreedt, maar bij Tweakers.net ga ik er stomweg vanuit dat er alleen mannen rondhangen. Mijn fout.

Ik kan je helaas. Ik heb namelijk onder Outlook XP gewoon de A4 mogelijkheid.
Pagina: 1