Toon posts:

Planning's software

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, allemaal ik ben bezig op mijn stage met een pakket selectie. En dat gaat om een pakket waarmee je planningen kan bij houden.
Momenteel gebeurt dat in een Excel document maar dat kan je niet op de site zelf veranderen.
Dus nu zoek ik een pakket waarmee dat wel kan. Ik heb heel google enz al uit gezocht maar ik kan niks vinden nu is mijn vraag hier wie dat wel weet. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen anders moet ik verder gaan zoeken.
Alvast bedankt
Greetz nielazz

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Op 'n project waar ik werkte, werkte ze met MS Project.. fijn pakket en je kan handig een uitdraai maken van wat je taken zijn en hoelang je ervoor ingepland bent..

Meer plannings proggies heb ik niet gebruikt eigenlijk..

Pvouput live

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik begrijp dat het een schedulingspakket moet zijn? Ik werk op een bureau wat oa ook zo'n pakket aanbiedt... Mocht je interesse hebben moet je het maar ff zeggen...

Je kunt overigens denk ik wel wat vinden op logistiek.nl

Ook kun je eens zoeken op google naar schedulingspakketten

Dit is er iig 1 : logipro

[ Voor 25% gewijzigd door killer1979 op 12-11-2003 11:13 ]

System Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk het wel ik weet niet precies wat de naam is van zo'n pakket.
Maar bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat ik er wat mee kan.
Laterzz nielazz :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar kan je met ms project de planning online zetten en bijwerken online?
want dat is eigenlijk het belangrijkste wat het pakket zeker moet kunnen.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

Wellicht is Suse OpenExchange is voor je?
Bevat planning, taken lijst, project management, knowledge base, discussie forum, email client enzo voorts en je kunt de hele zwik aan elkaar knopen en linken zodat je bij een taak precies de juiste files en achtergrond info hebt, tevens kan je zien met wie je een taak moet uitvoeren.

Heerlijk pakket en ik dat het goed aansluit op je vraag aan,

Je kunt op suse.com een heel erg mooie online demo zien van OpenExchange.

Tevens heeft mijn bedrijf een web-based plannings pakket gebouwd voor een grote parket coorporatie welke gebruikt wordt om orders in te plannen en daarna de parketteurs deze te laten zien,
maar ik denk dat je gewoon een bepaald product moet kiezen en niet een product wil aanschaffen om te laten zien of te gebruiken dus dan valt dat af.

[ Voor 6% gewijzigd door killercow op 17-11-2003 11:53 ]

openkat.nl al gezien?

• wh-vanderpost
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 13:01
Wij gebruiken Primavera Project Planner a.k.a P3...

http://www.primavera.nl/

All knowledge is written

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 11:03:
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen anders moet ik verder gaan zoeken.
Alvast bedankt
Zoals je misschien weet is het op GoT belangrijk dat je zelf het een en ander probeert voordat je een topic opent. Uit bovenstaande zin, en je topicstart kan ik niet echt halen wat je zelf al geprobeerd hebt.

Een vraag naar planningsoftware op zich kan best - maar enig initiatief van jou zelf is dan wel vereist. Als je dus alsnog een nieuw topic wil openen zorg er dna voor dat je duidelijk aangeeft wat je zelf geprobeerd en gevonden hebt, wat jouw ervaringen zijn, en wat je precies wil weten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.