Toon posts:

amd 700 mhz classic overklokken..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje. Wat is de beste manier om mijn amd 700 classic te overklokken. Of laten we het zo zeggen voor niet al te veel geld (ver over de 100 gulden). Ik heb een Epox EP-7KXA moederbord. Ik weet er nog niet zoveel van af dus zodoende de vraag.

Groeten Nanco Oudejans

;(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

overkloken van een classic kan dsoor middel van een GFD= Golf Finger Device. De Prik je boven op je Athlon, moet je wel het zwartew kapje slopen. Met behulp van die GFD kan je de multeplier setting veranderen.

Let wel op, dat je goed koetl, dus niet mewt een standaardcooler. Ook moet je je Cache divider anders instelen. En als je problemen hebt, kan je ook spelen met de voltage.

Succes :0

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

overkloken van een classic kan dsoor middel van een GFD= Golf Finger Device. De Prik je boven op je Athlon, moet je wel het zwartew kapje slopen. Met behulp van die GFD kan je de multeplier setting veranderen.

Let wel op, dat je goed koetl, dus niet mewt een standaardcooler. Ook moet je je Cache divider anders instelen. En als je problemen hebt, kan je ook spelen met de voltage.

Succes :)

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Mijn voorganger heeft helemaal gelijk... en het kan echt wel de moeite lonen, ik mijn K7 700 dus op 1000 MHz gekregen. Wel zware koeler gebruike. (ik gebruik de Global WIn 32+). Oja Vcore op 2,0V !!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 07 december 2000 00:20 schreef Mister16v het volgende:
Mijn voorganger heeft helemaal gelijk...
Dank je :)

Bij de weg, je corevoltage is wel erg hoog :D

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Is die GFD nu ook een koeler of alleen een gadget om de multipleir te veranderen ?

Zijn ze ergens in Nederland (liefst Eindhoven) te krijgen ?

Verwijderd

puur een gadget :)

of ze in eindhoven te krijgen zijn weet ik niet. maar te bestellen via het internet

http://www.oc-shop.nl is er een
http://www.comptechworld.nl is een ander
(staat in de koelersectie vermeld in de prijslijst)

beide verkopen uiteraard ook koelers :)
Pagina: 1