Toon posts:

met javascript del toets afvangen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een script gemaakt dat je met enter een waarde kunt wegschrijven.
dus met onkeypress en dan voor enter is dat nummer 13.
NU heb ik geprobeerd om met een alert alle keycode's van elke toets te zien maar voor de del toets is er geen, bestaat deze keycode wel?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 10:39:
voor de del toets is er geen, bestaat deze keycode wel?
Ik krijg keyCode 46 als ik de del-toets indruk. Weet alleen niet of dit de keycode is...

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 12-11-2003 10:44 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ga ik even proberen!

Verwijderd

Topicstarter
Nee werkt niet, het gaat hier trouwens ook om een laptop, maar ik schrijf een online contente manager voor APPLE SYSTEMEN.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Al gezocht op Google?

Volgens mij is het nummer 46.

___ Edit ___

Die werkt dus niet ...

__ Edit 2 ___

Hah! Ik kwam met Google idd op de zelfde pagina uit als BtM909. En ben het ook helemaal met hem eens. Zie bericht hier onder...

[ Voor 76% gewijzigd door OkkE op 12-11-2003 10:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 10:46:
Nee werkt niet, het gaat hier trouwens ook om een laptop, maar ik schrijf een online contente manager voor APPLE SYSTEMEN.
1. Gebruik voortaan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif voor het editten van je laatste post. Het heeft niet zoveel zin, om continue een regel te posten met je test-resultaten :)

2. Check deze page: http://www.quirksmode.org/js/events/keys.html. Controleer zelf even welke keycode je krijgt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1