Toon posts:

Geheugen crash

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had laatst 512 mb sdram gekocht allemaal leuk ik doe het er in. Computer start normaal op na een tijdje blue screen met een of andere error in het geheugen ja mooi klote dus. Toen heb ik mijn 256 eruit gehaalt en alleen opgestart met de 512 dit ging ongeveer 3 uur goed. Totdat deze ook crashte en nu zit ik weer op 256 mb die het gewoon wel doet. Ik wil nog geen oplossing of zo ik wil alleen even weten wat bijvoorbeeld een goede mem tester is dan kan ik zelf even kijken en als het dan nog niet lukt dan kom ik wel weer terug om conclusies te trekken of het nou kapot is of niet.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Interpunctie, en je antwoord staat in de faq.

Om aardig te doen: Memtest86 is een bekende memtester.

Verder is het leuk om wat specs te hebben. Mobo/CPU/Geheugen(nauwkeuriger)

{signature}

Verwijderd

PMG Faq: Hoe kan ik het geheugen op fouten testen?

memtest al gedraaid? > download

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 10:21 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is niet de bedoeling om slechts een constatering van het probleem op het forum te posten. Zoals je in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) kan teruglezen, wordt hier op GoT van jou verwacht dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat (Tweaker?) om het probleem te oplossen. Daaronder valt onder andere het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. In de FAQ van dit subforum kun je bijvoorbeeld de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter vinden, welke jou een heel eind kan helpen :)

Mocht je er tenslotte nog niet uitkomen, dan pas mag je een nieuw topic openen, mits je het beleid van het subforum (hier is dat dus PMG Beleid) kent.

offtopic:
deja vu :X

Dit topic is gesloten.