Toon posts:

.mov of .mpg converteren??

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zijn er bepaalde programma's waarbij je een .mov of .mpeg bestand kan converteren naar een .gif of .jpg bestandje ??

ik heb ook geprobeerd om een .mov bestandje te inporteren in flash maar dat werkte ook niet???

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
probeer hem in je speler stil te zetten en printscreen te drukken

start je fotosjop en plak em daarin een document

als je zwart beeld krijgt moet je eens proberen bijv. met xing mpeg decoder want die kan mpg film freezen en opslaan als jpg

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 16:40

DeFeCt

je wéét toch

Quicktime kan dat wel, maar weet niet of je dan de profi versie nodig hebt.

Premiere kan het ook, maar das misschien wat lomp :P

Flickr

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 00:22
Volgens mij bedoelt hij dat hij een mov in een animated gifje wil omzetten want dat wil ik ook kunnen.

Verwijderd

Premiere kan footage als animated gifs exporteren. Je kan ze dan weer bewerken in flash/ photoshop etc.

Verwijderd

Kunt met Jasc Animation Shop (zowel stand-alone als optie bij adobe) in ieder geval AVI omzetten naar GIF.
Een ander programma is MOVIEGEAR :
http://www.gamani.com
die deze mogelijkheden ook heeft.
Met o.a de MEDIAWIZARD http://www.cdhnow.com kun je o.a videoformaten converteren naar AVI en MPG.
Maar ook allerlei audio formaten converteren.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Er is een heel simpel programma wat je stukjes, of je hele mpeg/avi whatever kan omzetten in een sequence van images.. kijk eens op de site http://www.radgametools.com/ het heet RadTools geloof ik, heb um hier ook maar kon zo snel geen download-URL vinden. Staat wel ergens bij hhun op de site, heb ik um ook vandaan. Erg handig als je een kort stukkie movie wil gebruiken in bv Flash o.i.d.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Verwijderd

relaxt
dat zoch ik, want ik hem mijn logo gevonden ergens op het net maar ik wou eigenlijk kijken of ik ook zelf dingen kon maken want die zijn dik relaxt. ik heb namelijk zoveel coole filmpjes die ik ervoor kan gebruiken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 14:59:
relaxt
dat zoch ik, want ik hem mijn logo gevonden ergens op het net maar ik wou eigenlijk kijken of ik ook zelf dingen kon maken want die zijn dik relaxt. ik heb namelijk zoveel coole filmpjes die ik ervoor kan gebruiken.
Als een oud topic je probleem oplost, hoef je dat niet (in dat oude topic) te laten weten. Nu kick je een topic van 2000.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Dies wel erg oud ja ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.