Toon posts:

windows 2000 (lelijke icoons)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een verse windows 2000 prof op mij C: staan.
Maar die lelijke icoons op mijn bureablad vind ik wel heel erg UGLY

wie weet hoe ik die kan veranderen?

En rechtsonderin staan de icoons op 256 kleuren :? , hoe verander ik dat ? :?

Cheers

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 09:50 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
rechtsklikken op bureaublad, dan "Instellingen" of "Properties"

zet de kleuren anders, en vink ergens onder "Effecten" of "Effects" aan "Show icons using all possible colors"

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik aan andere icoons komen?
dan kan ik ze veranderen..

thnx :*)

• Fludizz
  • Niet online
... beetje kijken mag ook wel... dat kan in dezelfde plek dus...

[google=icons]

[ Voor 13% gewijzigd door Fludizz op 12-11-2003 10:04 ]

Verwijderd

Hoi

Ga eerst eens even zelf zoeken met het woord icon+windows! op google of zo

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al druk bezig ( leuk dat jullie zo lekker snel reageren !! 8)

cheers ;)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe verander ik nou rechtsonder de 256 kleuren icoons ??? :?

• Fludizz
  • Niet online
doe eens rustig, kicken binnen 24h niet toegestaan en dergelijke... faq blabla...

kijk eens bij je scherminstellingen en stel dat eens in op 32bits kleuren

beetje basic niet?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zoeken op: icons bureaublad 256 kleuren
Zoeken op: win2k theme's icons

generalMJ, welkom op GoT :)

Voordat je een topic opent dien je eerst wat zaken zelf te doen. Eén van die dingen is zelf zoeken. Je kan er gerust vanuit gaan dat de vraag die jij hebt al vaker is voorbij gekomen op GoT. Ook zoeken via Google biedt vaak veel antwoorden. Mocht je toch geen antwoorden of oplossingen kunnen vinden dan heb je groen licht om een topic te openen. Echter dien je dat wel volgens de policy te doen. Zo mis ik in je startpost een stukje feedback over waar je hebt gezocht en op welke keywoorden. Ook een vermelding wat je reeds hebt gevonden en waarom de gevonden antwoorden geen oplossing gaven mis ik.

Kortom, verdiep je eerst even in de GoT policy, zoek zelf naar oplossingen en antwoorden en open dan pas een topic. GoT is geen helpdesk waar je klakkeloos elke vraag die je hebt kunt posten zonder eerst zelf voldoende moeite te hebben gedaan... :)

GoT policy:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

generalMJ: het lijkt me verstandig om WOS Policy en voor heel GoT FAQ Forumgedrag even door te lezen :)

Je geeft zelf in Verwijderd in "windows 2000 (lelijke icoons)" al aan niet eerst gezocht te hebben, dat is toch wel erg nodig hier op GoT. Verder is je topic met een 'waar blijft het antwoord' binnen 24 omhoogschoppen uur inderdaad ook niet aardig of eerlijk tegenover alle andere users :)

Je laatste vraag: Zoeken naar '256 kleuren icoontjes' geeft heel veel info, enkel op '256 kleuren' ook. Dat lijkt me genoeg, en zo niet (en geen tip in de search lijkt te helpen) kan je wel een nieuw topic openen, maar geef dan wel even aan wat niet werkt.

Succes & have fun :)

edit:
Die reactie hierboven stond er net nog niet. Hoi Merely :+

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 12-11-2003 11:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.