Toon posts:

Vodio.com

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vodio.com (www.vodio.com) is een aantal maanden geleden gestart met een (gratis) internet dienst met on-line TV Gids. Met de bijbehorende (gratis) software WinVodio (nu in vesrie 1.1.), en een TV kaart in je PC, maak je zo heel eenvoudig een digitale video recorder van je PC, die je bovendien via internet, en binnenkort via I-mode, kan bedienen en inprogrammeren op afstand. Vanuit de TV Gids, met vaste dagelijkse/wekelijkse programmeer instructies, e-mail alerts, etc.

Voorlopig is alles gratis, en dat willen we zo lang mogelijk zo houden. We willen je graag op het initiatief wijzen, maar vooral ook uitnodigen je kritische feedback en suggesties te leveren...

Afbeeldingslocatie: http://www.vodio.com/images/WinVodioDemo1.gif

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik had het hier in een ander topic ook al over, deze openingspost is een beetje commercieel...maar ik ben zeer geintresseerd. Want het lijkt mij een ideaal product. Alleen hoe gaat het updaten via het internet ? hoe kun je van buitenaf verbinding maken met de computer thuis ? Mij nog niet helemaal duidelijk..

Verwijderd

Topicstarter
"Commercieel" genoemd worden voor een alles-gratis dienst doet pijn ;-)

Het gaat andersom, WinVodio op je PC neemt op gezette tijden contact op met de server. Kan elke X minuten, danwel eens per dag. Daar wordt gekeken of je nog nieuwe programmeer instructies op de server hebt achter gelaten. Die haalt-ie dan binnen. Vergelijk het met een mailserver.

Verwijderd

Ik heb een (gloednieuwe) ATI Radeon 9800SE All In Wonder. Deze wordt bij de installatie echter niet gevonden. Ondersteunen jullie deze wel?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 10:00:
Ik heb een (gloednieuwe) ATI Radeon 9800SE All In Wonder. Deze wordt bij de installatie echter niet gevonden. Ondersteunen jullie deze wel?
Lijkt mij dat als de bijbehorende software het al niet doet dat een 3rd party pakket het ook niet doet ...
Ik denk dat je eerst moet zorgen dat je kaart gewoon word gedetecteerd in windows en dat de drivers zijn geinstalleerd. Lijkt trouwens op een hardwarematig probleem wat je zegt. Maar ja, je geeft ook zoveel info... 8)

Alles kan stuk.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry maar ook voor gratis programma's is het niet de bedoeling dat die op GoT (helemala zonder toestemming) gepromoot worden. Als we dit toestaan, kunnen we alle promotietopics van non profit zaken wel toestaan en daar beginnen we liever niet aan.

Als je er op het forum aandacht voor wil hebben, kan je het het beste in je signature zetten, dat mag weer wel :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.