[INTEL] 264185-001 NIC Driver?

Pagina: 1
Acties:

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Heej iedereen,
Ik zoek me al drie dagen helemaal wezenloos naar de driver voor de 264185-001. Ik zal de gehele situatie even voorleggen.
Ik heb hier van een collega een Compaq PC gekregen. Het is een Compaq Evo 2.4 Ghz. Standaard is hier windows 2000 op geinstalleerd. Nu was de vraag of ik Windows XP kon installeren en voila het is gelukt. Alleen nu detecteerd de Windows XP de netwerkkaart niet. Het is zoals eerder gezecht een INTEL 264185-001 wat een probleem is is dat hij onboard zit!
Ik heb zowel op de Compaq site als op de Intel site gezocht geen van beide leverde resultaat ook zoeken op google naar het type nummer of combinaties heeft niks opgeleverd. Heeft een van jullie een idee?! :|

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De W2K driver al geprobeerd te installeren onder XP ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Probeer eens bij www.driverguide.com

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
de win2k driver had geen succes! Hij zag hem dan als een intel 10/100 MBit Network Connection. Dan werkte hij wel gewoon goed. Ik kon hem een IP geven en kon pingen shares benadren alles behalve als ik ipconfig /renew deed kreeg ik een foutmelding:
Can not aply this operation on something that is not a socket.
DHCP werkt dus blijkbaar niet. Ook niet als ik het vast IP weghaal. Dus werkt chello ook niet en krijgt hij gewoon een APIPA adres ( 167.xxx.xx.xxx ).

edit:
Drivers Guide levert niks op :(

[ Voor 5% gewijzigd door G F0rce 1 op 12-11-2003 09:22 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin