Toon posts:

daemon tools

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al enige tijd om een versie van daemon tools te downloaden, maar om de een of andere reden kan ik hem NERGENS vinden

daemon341.exe is de bestandsnaam, maar ook met google is deze niet te vinden (allemaal dode links) ..
http://www.daemon-tools.cc
http://www.daemon-tools.com doen 't ook al niet....

Iemand suggesties?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:40

job

hier moet die toch echt staan:
http://www.daemon-tools.c...mode=ViewCategory&catid=5
en deze link werkt prima :)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Ik weet niet welke isp jij hebt maaruh ...

http://www.daemon-tools.c...d.php?mode=Download&id=34

werkt gewoon hiero :P

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begin langzaam het vermoeden te krijgen dat 't aan de proxy ligt die men hier gebruikt (us-army) , want ik kan me inderdaad niet voorstellen dat AL die links niet werken....

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Na wat [google=daemon tools download] kwam ik via-via op http://www.afterdawn.com/...dr_tools/daemon_tools.cfm uit, als je de secondary download location kiest download je iig niet vanaf de officiele daemon tools sites :)

offtopic:
Mag ik vragen wat je doet bij het Amerikaanse leger? Dat soort IPs kom je ook niet elke dag tegen :P

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 11:12

QkE

In your face Gnagna

Was het niet zo dat deamon tools niet meer vernieuwd werd omdat de technologie in clonecd gebruikt wordt als zijnde virtual clonedrive?

Verwijderd

Topicstarter
Na wat zoeken bij google naar 'daemon tools download' kwam ik via-via op http://www.afterdawn.com/...dr_tools/daemon_tools.cfm uit, als je de secondary download location kiest download je iig niet vanaf de officiele daemon tools sites
thanx, deze doet het wel ..ik heb me rotgezocht :)

PS, ik ben systemadmin bij de us-army (Nederlands onderdeel, soort afnorth) (maar ik heb geen controle over de proxyserver..haha).

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 08:54:
[...]

thanx, deze doet het wel ..ik heb me rotgezocht :)

PS, ik ben systemadmin bij de us-army (Nederlands onderdeel, soort afnorth) (maar ik heb geen controle over de proxyserver..haha).
Dat is dan weer beetje jammer, en zoiezo zou een sysbeheerder ook om de proxy heen moeten kunnen :P Gewoon inbellen anders even.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dan weer beetje jammer, en zoiezo zou een sysbeheerder ook om de proxy heen moeten kunnen Gewoon inbellen anders even.
je weet niet half hoe frusty die yanken kunnen zijn...die proxy is de ENIGE weg naar buiten, en (analoog) naar buiten bellen is geen optie, omdat alles via een us-centrale gaat, die dat soort dingen niet toelaat...geloof me, zo makkelijk is 't niet :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:19

Boss

+1 Overgewaardeerd

Kijk maar uit wat je hier post dan.... misschien dat je nog last krijgt met Echelon :)

ik bedoel... je baas uitmaken voor frusty yank..

[ Voor 24% gewijzigd door Boss op 12-11-2003 10:16 ]

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Ik wil Fifa 99 op m'n HDD zetten, hoe doe ik dit met Daemon tools? Moet ik eerst een ISO maken met een brandprogramma? Is het eigenlijk wel verstandig om deze app te gebruiken, ik zie op het forum van de app de meest vreselijke problemen. :/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 12:15 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:07:
Ik wil Fifa 99 op m'n HDD zetten, hoe doe ik dit met Daemon tools? Moet ik eerst een ISO maken met een brandprogramma?
ISO is idd een formaat dat ondersteunt wordt.

{signature}

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:57

Outerspace

Admin General Chat
die moet je gewoon installeren.. ;)
Zo niet moet je eens in de help gaan kijken van Daemon Tools.

Wauw, een sig!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Gewoon lezen helpt ook wel hoor. :+

Je maakt een ISO/image aan (bv met Nero) en mount deze mbv deamontools en klaar!
Soms moet je nog even de beveiligingsemulatie zoals Safedisc aanzetten omdat de image van je (originele) spel anders niet werkt.

Senile! Senile Oekaki

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:07:
Ik wil Fifa 99 op m'n HDD zetten, hoe doe ik dit met Daemon tools? Moet ik eerst een ISO maken met een brandprogramma? Is het eigenlijk wel verstandig om deze app te gebruiken, ik zie op het forum van de app de meest vereselijke problemen. :/
Problemen? Denk niet dat er iets ernstigs mis kan gaan. :) (Data-loss ofzo)

Verwijderd

Maar wat bedoelen ze toch met 1:1 COPY, zonder dit werkt het niet, ik hoef toch niet de cd rom opnieuw te branden ofzo? Heb namelijk geen cd brander. Ik ben trouwens van plan om DeepBurner te gebruiken voor het maken van de ISO. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 12:18 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:17:
Maar wat bedoelen ze toch met 1:1 COPY, zonder dit werkt het niet, ik hoef toch niet de cd rom opnieuw te branden ofzo? Heb namelijk geen cd brander.
Als je Nero gebruikt moet je 'm eerst op de Image Recorder zetten, dan pas kan je een image maken.

Hmm, geen ervaring met DeepBurner, maar het zal vast wel in de help staan hoe je een ISO maakt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 24-02-2004 12:19 ]

The devil is in the details.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Met een brandprogramma (klik voor programma's en bijbehorende formaten - zorg wel dat je een formaat neemt dat DT ondersteund (cue/bin, nrg, iso, bwt zijn er enkele)) maak je een image op je harde schijf, welke je met DT in je virtuele DVD speler laadt :)

En over het forum: dat is een support forum, waar juist mensen naar toe komen als ze er problemen mee hebben. Mensen hoor je ook eerder klagen over iets, dan dat ze het de hemel inprijzen ;)

Maar het topic ging eerst over een alternatieve downloadlocatie, en ik zie niet echt in waarom je dan deze ook schopt met een totaal andere vraag. Met wat zelf uitzoeken en proberen was dit je vast wel gelukt denk ik.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.