ik zie nu zo onderhand door de bomen het bos niet meer dus ik hoop dat iemand het mij even uit kan leggen...
sindskort de inspiron 1100 van de kijkshop mogen ontvangen en nu wil ik dus door het hele huis kunnen internetten...
ik zit te denken aan het goedkope 802.11b-protocol en heb dus een PCMCIA kaart nodig en een WLAN acces point, echter moet de gewone pc gewoon via kabels aangesloten blijven dus moet de WLAN-AP beschikken over een router...
dus 1 laptop draadloos en 1 pc bekabeld... wat is voor mij de goedkoopste PCMCIA + WLAN AP oplossing? serieuze tips gevraagd en nit alleen --> check pricewatch want ik kom er niet uit welke wel bruikbaar is en welke niet...
ik zat zelf te denken aan:
ROUTER:
Merk Edimax
Type BR-6104W
Toepassing W-LAN router
Snelheid 11 Mbit
Aantal aansluitingen 4 x RJ-45 (UTP)
bij mycom voor 79 euro
PCMCIA:
Merk Edimax
Type EW-7106PC
Toepassing W-LAN PCMCIA card
Snelheid 11 Mbit
Standaard IEEE802.11b
Bereik 30 - 120 meter
Extra Cardbus adapter
bij mycom voor 29 euro...
is dat iets?
sindskort de inspiron 1100 van de kijkshop mogen ontvangen en nu wil ik dus door het hele huis kunnen internetten...
ik zit te denken aan het goedkope 802.11b-protocol en heb dus een PCMCIA kaart nodig en een WLAN acces point, echter moet de gewone pc gewoon via kabels aangesloten blijven dus moet de WLAN-AP beschikken over een router...
dus 1 laptop draadloos en 1 pc bekabeld... wat is voor mij de goedkoopste PCMCIA + WLAN AP oplossing? serieuze tips gevraagd en nit alleen --> check pricewatch want ik kom er niet uit welke wel bruikbaar is en welke niet...
ik zat zelf te denken aan:
ROUTER:
Merk Edimax
Type BR-6104W
Toepassing W-LAN router
Snelheid 11 Mbit
Aantal aansluitingen 4 x RJ-45 (UTP)
bij mycom voor 79 euro
PCMCIA:
Merk Edimax
Type EW-7106PC
Toepassing W-LAN PCMCIA card