Eigenlijk een hele simpele vraag, ik heb een Sennheisser HD580 hoofdtelefoon, daarvan is het snoertje niet zo lekker en ik heb van mijn huisgenoot de draad van zijn (simpele en niet zo dure) sennheisser hoofdtelefoon geleend, maar die wil-ie terug hebben. Nu heeft Jag tijdelijk mijn hoofdtelefoon en hij heeft een nieuw snoertje gekocht, maar dat kostte gewoon 28(!!!!!) euro
.
Voor 28 euro koop je volgens mij met een beetje zoeken een complete koptelefoon waarop een draadje zit die ook prima op de HD580 past (zonder gouden connectoren en misschien ook niet 99,9999% Oxigen Free copper, maar dat verschil hoor ik met mijn 'slechte gehoor' toch niet, die goedkope draad 'klonk' in mijn optiek in elk geval prima
). op websites van winkels in de VS heb ik al een sennheiser gevonden die 21 dollar kost, daar zat op het plaatje precies zo'n draadje aangesloten als op mijn HD580 (en volgens mij passen al die sennheisser draadjes in elke hoofdtelefoon), dus je zou denken dat het goedkoper moet kunnen.
Ik heb nu eens op internet lopen zoeken naar sennheisser hoofdtelefoonkabels (er moeten toch wel klonen zijn die ook passen), maar ik kom niet echt iets tegen, audiozaken verkopen/bestellen alleen de originele en zelfs het goedkope electronicaonline is duur (daar is die draad van 28 euro besteld).
Concreet: Weet iemand of je uberhaupt ergens goedkoper die draden kan bestellen, ik vind het echt belachelijk dat je bijna 30 euro (zestig gulden!) moet betalen voor een snoertje
. Zijner ergens goedkopere alternatieven vindbaar? Als iemand dat weet, vind ik dat wel interessant, voor mij/Jag is het niet nuttig want hij heeft er nu al een besteld, maar ik ben gewoon benieuwd en het is wel nuttig om deze info voor andere senheisser bezitters te kunnen vinden hier
Voor 28 euro koop je volgens mij met een beetje zoeken een complete koptelefoon waarop een draadje zit die ook prima op de HD580 past (zonder gouden connectoren en misschien ook niet 99,9999% Oxigen Free copper, maar dat verschil hoor ik met mijn 'slechte gehoor' toch niet, die goedkope draad 'klonk' in mijn optiek in elk geval prima
Ik heb nu eens op internet lopen zoeken naar sennheisser hoofdtelefoonkabels (er moeten toch wel klonen zijn die ook passen), maar ik kom niet echt iets tegen, audiozaken verkopen/bestellen alleen de originele en zelfs het goedkope electronicaonline is duur (daar is die draad van 28 euro besteld).
Concreet: Weet iemand of je uberhaupt ergens goedkoper die draden kan bestellen, ik vind het echt belachelijk dat je bijna 30 euro (zestig gulden!) moet betalen voor een snoertje

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp