Nieuwe kast ala LianLi PC-60 / H600A

Pagina: 1
Acties:

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:27

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Topicstarter
Ik ben nu in het bezit van een beige Aopen H600A, maar waar ik me geweldig aan erger is de kieren die rondom de drives zitten. In een oud topic in de search staat er een voorbeeld : [rml][ CM]Kieren in Aopen H600/H700?[/rml]

Nu ben ik op zoek naar een beige kast met als uiterlijk zoals die van een Aopen h600 / lianli PC-60. Helaas zijn de huidige kasten op de markt voornamelijk druk en met frutsels e.d. aan de voorkant terwijl ik dus gewoon een strakke miditower zoek.
Ik heb al eens gekeken naar een chieftec / antec kast maar dit is niet wat ik zoek :(

In de nieuwe kast zal een Asus p4p800 moeten passen samen met 3 opticals en tenminste 1 HD + zip/floppy

Wie helpt me aan de naam van zon beige/grijze strakke kast _/-\o_

De kick van Electric!

Verwijderd

wellicth zou je de YCC 688A eens kunnen evalueren? deze is wel niet beige maar toch...
Link: http://www.yccjs.com/products/alu_688.htm
Ik vind dit zelf wel een mooie kast. Er zijn echter maar weinig plekken in NL waar ze te koop zijn, en de rest van het gamma is al helemaal schaars, maar misschien in Duitsland/ België.

En anders toch maar eens serieus denken om de PC-60 of H600 te kopen?? Als je die goed vindt, why not?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien kun je via via aan een oud model Aopen komen, de HQ45. Dus niet die met die lelijke blauwe/paarse boog, maar gewoon die ouderwetse vierkante. Superdegelijk, alleen 1 nadeel, je moet de bovenkap er in zijn geheel afhalen, niet alleen een zijpaneel.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:27

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 07:45:
En anders toch maar eens serieus denken om de PC-60 of H600 te kopen?? Als je die goed vindt, why not?
Ik draai nu met een Aopen h600A ;)
BredeP schreef op 12 november 2003 @ 07:50:
Misschien kun je via via aan een oud model Aopen komen, de HQ45. Dus niet die met die lelijke blauwe/paarse boog, maar gewoon die ouderwetse vierkante. Superdegelijk, alleen 1 nadeel, je moet de bovenkap er in zijn geheel afhalen, niet alleen een zijpaneel.
Ja de HX-45 Dat is maybe een optie

Ik koop zelf in bij de groothandel en ik bouw zelf ook ondermeer die kastjes. Helaas zijn ze niet al te groot :| Ik ga vanmiddag toch even kijken voor een chieftec kast Dragon Midi DG-01W of dat niets is

De kick van Electric!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je gaat rondkijken voor een Chieftec midi tower zoek dan vooral naar de DX-01-W. De DG-01W is wat kleiner en heeft van binnen ook wat minder features (maar 1 HD rek, minder ruimte voor FANs) terwijl de DX-01 er van binnen net zo uit ziet als de grotere dragon kasten (met natuurlijk wat 5,12" slots minder). Qua prijs verschilt het niet zo erg.

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:04
http://www.super-flower.com.tw/

die hebben prachtige en goed afgewerkte kasten, waaronder mooie lian-li klonen

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Verwijderd

Jonge jonge, wanneer gaan de fabrikanten snappen dat we aan 1x 3,5" genoeg hebben en dat er 5 a 6 stuks van 5,25 drives nodig zijn.
Evolutie gaat zo traag :(

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:04
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 13:18:
Jonge jonge, wanneer gaan de fabrikanten snappen dat we aan 1x 3,5" genoeg hebben en dat er 5 a 6 stuks van 5,25 drives nodig zijn.
Evolutie gaat zo traag :(
check de superflower 561 eens-

heeft een 120 mm blowhole achterin

heeft vijf 5, 25" drives

weegt < 10 kilogram

en zier er verder ook goed uit

en nee, ik heb m niet, ik ga voor de Chenbro X-spider denk ik

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Pagina: 1