Toon posts:

Kingston Rimm: 600,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is meer een mededeling dan een echte vraag hoor.
Ik heb nl. eidelijk mijn systeem in elkaar zitten. Nogal zitten dimdammen v.w.b. rimm of sdram. Aangezien de pc hoofdzakelijk voor photoshop / 3d studio max gebruikt gaat worden heb ik als processor AMD maar in een vroeg stadium laten varen m.b.t. mmx etc. Dus het is een Intel 840 chipset geworden. Toen kwam er weer een dillema: Neem ik de pc800 in de lage (nou ja laag...) prijsklasse nl. 660,- of die van 1150,- Nou, in dat geval toch maar de goedkopere genomen. WAT SCHETST MIJN VERBAZING: krijg ik gewoon kingston met levenslang garantie...

Nou weet ik wel dat er maar enkele fabrikanten zijn, maar ik toch eerder een duister, of erger nog helemaal geen merk geheugen verwacht. wat dat betreft: goed werk magna adam.. (niet als reclame bedoeld hoor, ik kan alleen nog niet posten in de shopsurvey)

Nou dit is het gworden:
-intel or840
-2* pIII-800EB >:)
-Elsa Gloria II Quadro 64mb ('n vidia)
-Fasttrak 100 (raid 0)
-2*IBM DTLA 7030
-2*128mb Rimm *Kingston*

Nou maar eens aan de slag met sisoft. In ieder geval gaat dit voor mijn gevoel al als een trein... (tgv dan)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Das een lekker setje :9~ ! Het is eigenlijk het systeem wat ik graag wilde hebben maar geen geld voor had dus is het het volgende geworden :+ (lijkt meer een slap aftreksel van jou systeem :7) -->

- Intel VC820 (i820)
- 1 * P3-800EB
- 1 * 128MB PC800 RDRAM (Samsung)
- 1 * IBM 75GPX 15GB

Wel jammer dat RDRAM nog steeds zo duur is, hopelijk wordt het snel wat goedkoper ... ik wil graag 128MB bijprikken.

[edit] -> volgens mij is er geen merkloos RDRAM, alle (en vooral PC800) RDRAM moet namelijk van de hoogste kwaliteit materialen gemaakt zijn anders werkt het niet stabiel/storingsvrij ... die van 1100 nog iets zou dus goed hetzelfde reepje kunnen zijn, winkeliers verschillen nogal heel erg met hun RDRAM prijzen!

PC Specs