Toon posts:

shut the f*ck up!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jezus christus krijg nou de tering!!! Wat maakt die pc van mij een herrie!! Daar wil ik dus waat aan gaan doen alleen weet ik geen *goedkope* oplossing. Ik heb in andere topics wel eens gelezen over geluidsisolerend materiaal voor aan de binnenkant van je kast. Ik was van plan om mijn kast dus te gaan verbouwen van binnen :) alleen weet ik niet wat ik erop moet plakken, moet dat nou piepschuim, rubber of godweetikveel zijn? Iemand hier ervaringen mee? Laat het me weten *D!

Verwijderd

Eirenemat. Ik gebruik het niet zelf heb hem niet geisoleerd. Pas wel op want je computer word warmer. Dan een fannetje erin. En klaar.

Je kan ook het roostertje voor je voeding weg halen en daan een ander doen. Een fingerguard. Die maken geen geluid. Dat roostertje wel.

Verwijderd

Topicstarter
Nou die fannetjes zitten er al in hoor :9! Ik heb nl een slot cooler en een casefan op mijn cpu heatsink geschroefd dus die zullen niet echt warmer worden >:)!

Enne hoezo dat roostertje weghalen :? dat maakt toch helemaal niet zoveel geluid?

Verwijderd

Bij mij wel tenminste.

Verwijderd

Zet je headphone op of koop een paar oordopjes, werkt veel effectiever.

Verwijderd

Hier word ik nou een beetje droevig van,,..
Moet het nou met zoveel gescheld en getier een beetje tweaker zit toch wel op een beetje niveau... ik heb niet eens zin meer om op deze post te reageren.... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 23:00 schreef Paashaas het volgende:
Zet je headphone op of koop een paar oordopjes, werkt veel effectiever.
Dat lijkt me heerlijk tijdens het slapen :z!
Op woensdag 06 december 2000 22:59 schreef jordyb het volgende:
Bij mij wel tenminste.
Als je die hele fan eruit haalt wordt de kast dan een stuk warmer?

Verwijderd

ja tuurlijk. anders bouwen ze toch geen fan in je voeding.
En anders haal je een andere fan daarvoor. Volgens mij is Sunon wel aardig stil.

Het is een 80mm x 80mm fan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 23:02 schreef Manga het volgende:
Hier word ik nou een beetje droevig van,,..
Moet het nou met zoveel gescheld en getier een beetje tweaker zit toch wel op een beetje niveau... ik heb niet eens zin meer om op deze post te reageren.... :'(
Sorry... Ik zal het nooit meer doen :P je zegt trouwens dat je nu door dat gescheld geen zin meer hebt om te reageren, maar nu weer wel nu ik mijn excuses heb gemaakt :*?

Verwijderd

Maak kast maakte ook een hoop herrie :'(

ben ff naar de FORMIDO geweest ff van die eierschuim matten gehaald voor 19,95 weet je alles en me kast is er zelfs cooler op geworden :9

BTW bij de gamma zullen ze het ook wel hebben

En nu ken ik gewoon lekker slapen :Z

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
laat me eens raden... zeker zo'n el cheapo kast :D waarom koop je niet gewoon een nieuwe zoals Ik ;) (heb op de hcc een hq-45 gekocht :9~) en die roeleert!

Verwijderd

Topicstarter
He doubleduh $$$$$$$ mijn budget is niet zo breed ikheb nl van mijn laatste centjes een geforce 2 mx gekocht ;(.

Nog ff serieus ik moet dus eirerschuim matjes kopen? Iedereen gaat daarmee akkoord of kan het nog beter?

Verwijderd

eierenmatje!!!

Verwijderd

Er is maar Een kast de mooiste. en das toch echt de Aopen hq08. Maar goed, heb onder m`n kast een dubbele handdoek gelegd, zodat men in de kamer beneden geen gezoem meer kan horen. Zit alleen nog ff te kijken of ik die golden orb de mond kan snoeren, ik wil graag uiterste stilte. hmzz. wil ook zo min mogenlijk m`n kast vernueken

Verwijderd

antitonen om de herrie op te heffen 8-)

Verwijderd

Ja ik heb er over gelezen, maar uiteindelijk was het niet echt een goed resultaat.
Ach, het went ook, als je maar geen dual 220V fans in je kast hebt. das gekkenwerk

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Nou, je kunt natuurlijk ook proberen om temperature controlled Fans te maken (temperatuur omhoog -> fans gaan harder draaien, temp. omlaag -> fans gaan minder hard draaien) op www.virtualhideout.net staat een guide, kost misschien een tientje ofzo

en je kunt je fans op rubber/schuim zetten, zodat de trillingen niet overgedragen worden op je kast, en inderdaad de roostertjes voor je fans slopen en evt. vervangen door fingerguards.

Wirf

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Pagina: 1