Voedingskabels

Pagina: 1
Acties:

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
Net een nieuwe pc gekocht :)
Hele avond zitten schroeven, eindelijk het grote moment alles zit erin....

...mmm waar is de stekker?

AAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh!

Geen voedingsstekker (die zwarte (meestal dan) ene kant in stopcontact, de andere in je pc of monitor met drie pootjes.).
Nou had ik er dus nog 1tje van mn ouwe pc (die monitor had het snoer in de monitor direct, zonder stekker) dus nu kan ik OF mn pc aanzetten (ja! het lichtje brand :() OF mn monitor (ja! het iiyama testbeeld :().

Zo'n stom stekkertje hoort er toch gewoon ergens (kast, monitor) bij te zitten als je al je componenten koopt ofnie?

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

ja zo'n klootte streek had ik ook laatst toen ik me niewe kast kocht. Moet je gewoon naar die eikels toe stappen en zeggen dat je een voedings kabel eist:)

• te(X)en
Ja maar moet ik weer een nacht wachten :(

Enne ik dacht dat Aopen wel zo netjes was om die er standaard bij te leveren (wel een grote zak vOl schroefjes, maar geen stekker)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

OH dat is idd HEEL irritant... Nou ja.. morgenvroeg een nieuwe halen dan maar en dan GENIETEN ;)

Verwijderd

kut voor je nou suc6 met w8ten >:)

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ja als je een Aopen kast koopt, krijg je er ook geen bij. Funprice deed er een gratis bij :) !

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Moet je ook bij een goede winkel bestellen. Ik kreeg ze er wel bij :)(www.eynstein.nl , staan hoog genoteerd in de pricewatch:))

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 23:02 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ja als je een Aopen kast koopt, krijg je er ook geen bij. Funprice deed er een gratis bij :) !
tja maar voor die winkel kost een voedings kabel echt bijna niks......laat ze er ff 1 bij gooien:)

• te(X)en
OK, alle lof voor iiyama die gaf er dus wel een voedingskabel bij alleen die had ik (drie keer) over het hoofd gezien, lag gewoon tussen het plastic.
En van de computer shop (pcparts in wormerveer) kreeg ik er nog eentje gratis voor bij mn kast.
:)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Whahaah... :o

doet ie het nou ?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kijk, en daarom heb ik altijd een stuk of twee/drie powerkabels op voorraad.:)
Pagina: 1