Toon posts:

Outlook 2003 beveiligings pop-up?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik Office 2003 geïstalleerd. Heel leuk en aardig allemaal, maar ik heb een vrezelijk irritant probleem... Om de paar minuten verschijnt er een pop-up van Outlook die zoiets zegt als:

"Er probeert een programma toegang te krijgen tot je emailadressen die opgeslagen zijn in Outlook. Wilt u dit toestaan?
Als deze bewerking onverwachts is opgetreden is er mogelijk sprake van een virus en moet u Nee kiezen." ?? 8)7

Deze pop-up verschijnt zowel als ik outlook open heb staan, maar ook als ik Outlook helemaal niet geopend heb? Ik dacht meteen aan een virus, maar ik heb naar mijn weten mijn PC goed beveiligd:

-Norton Antivirus 2003. Volledige syteemscan geeft aan dat mijn PC helemaal 'schoon' is. Virusdefenities zijn up-to date.
-Norton Firewall 2003.
-Ad-aware. Kan ook bij een volledige systeemscan geen adwarez vinden.
-Spybot Search&Destroy. Kan ook geen worms/trojans/spyware of what ever vinden?

Als ik bij deze pop-up op Nee klik, verschijnt 'ie weer na een paar minuten. Op een gegeven moment dacht ik, ik druk gewoon een keer op Ja (desperate?), maar dit maakt dus ook niet uit. De pop-up blijft terug komen.

Kan iemand mij helpen. Ik kom er zelf niet uit. Ik weet wel dat het vrezelijk irritant is... }) Ik heb onlangs een paar poorten geforward op mijn router naar mijn PC. Heeft dit er iets mee te maken?? Please advise. Thanks

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

gebruik je een portable device zoals een ipaq of mobiele telefoon die met outlook wil synchen???

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt!! _/-\o_ Je hebt me aan het denken gezet! Ik heb geen externe apparatuur dat wil synchronizen met Outlook, maar door jouw reactie moest ik ineens denken aan een desktopcalender programmatje (Rainlendar) dat met Outlook communiceert! Heb het ge-deinstalleerd en het probleem is opgelost!! Thanks...

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jeroen1001 schreef op 11 november 2003 @ 23:29:
gebruik je een portable device zoals een ipaq of mobiele telefoon die met outlook wil synchen???
Ik heb wel een PDA die met Outlook 2003 wil syncen, maar die loopt hier dus op vast. Ik kan in de help of met de search geen oplossing vinden (altijd toegang geven aan een bepaald programma of de functie uitschakelen). wie weet raad?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

gwystyl schreef op 12 november 2003 @ 00:21:
[...]

Ik heb wel een PDA die met Outlook 2003 wil syncen, maar die loopt hier dus op vast. Ik kan in de help of met de search geen oplossing vinden (altijd toegang geven aan een bepaald programma of de functie uitschakelen). wie weet raad?
Misschien handiger om hier een seperate topic voor te openen imho

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:52
hmmm, vreemd. Ik synch via activesych 371 ook met outlook 2003 en heb helemaal nergens last van.
Heb je je beveiliging misschien op topniveau staan?
Pagina: 1