Toon posts:

Refresh Fout?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik html files nar mijn eigen webpagina upload.. en dan natuurlijk op vernieuwen druk(f5) dan zie ik die wijzigingen niet nadat het is geupload. en anderen wel... Hoe kan dit?

Groeten :o

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:40

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Caching is hier het sleutelwoord. Doe eens CTRL-F5 en er gaat een wereld voor jou open. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Dat komt simpelweg doordat jij het nog in je cache hebt staan en de anderen niet :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
omg.. Hoe kan dat dan.. achja zo bewijst het zich hier nog maar eens dat ik een n00b ben in pc's ;) Thanks!!!!!!!!

• Hahn
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:08:
omg.. Hoe kan dat dan.. achja zo bewijst het zich hier nog maar eens dat ik een n00b ben in pc's ;) Thanks!!!!!!!!
Als jij caching aan hebt staan en je hebt een site één/paar keer bekeken dan slaat je computer die site (voor een gedeelte) op op je hardeschijf zodat je 'm niet elke keer helemaal hoeft te downloaden. Andere mensen die de site voor het eerst zien of die caching niet/lager hebben staan krijgen gewoon altijd de nieuwste versie te zien, jij moet echter je cache legen/vernieuwen om de nieuwe versie te zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet je die uit als ik mag vragen?| 8)7

• Hahn
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:21:
Hoe zet je die uit als ik mag vragen?| 8)7
Extra » Internet opties » bij Tijdelijke internet bestanden op Instellingen drukken en dan 'Bij elk bezoek aan een pagina' aanvinken, dan wordt er elke keer dat je een site bezoekt gecontroleerd of er al een nieuwe versie beschikbaar is en als dat zo is laadt ie 'm gelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 11-11-2003 23:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnx!!!!!! en hoe verwijder je nu die cache? _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 23:31 ]

• Hahn
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:30:
Thnx!!!!!! en hoe verwijder je nu die cache? _/-\o_
Dat is niet meer nodig, IE controleert zelf of er een nieuwe versie is en zo ja, dan laadt ie die. Als je persé die cache weg wilt hebben moet je je Temporary Internet Files map (ergens in je Windows map gok ik) leeggooien.

Pagina: 1