Toon posts:

1maal in standby niet er uit te krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he mensen ik had een vraag als ik mijn computer aan laat staan en ga eten of zo dan gaat de computer na 5 min op schermbeveileging en na een half uur gaat hij op standby en hij is er niet meer uit te krijgen ik heb al gekeken bij energie beheer en in me bios na uitschakeltijden weet iemand wat je hieraan kan doen

ik heb een pentium 2 450Mhz
en een geforce 2 32 mb grafiche kaart
en draai windows 98

Verwijderd

Och man dat kan zo gigantisch veel zijn vooral met windows 98 en ouder mobo's
doe eens een www.google.com op "can't resume from standby" en idem in de microsoft knowledge database http://support.microsoft....howto&sd=GN&ln=EN-US&FR=0
en verder moet je dan met specs van het systeem komen, mobo merk en bios en wat voor apparatuur (USB?) er allemaal aanhangt,
uiteindelijk kom je er dan achter dat standby voor Windows98 zwaar kl*te is

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Rechtermuisknop bij je bureaublad. Eigenschappen. Schermbeveiliging. Energie. Beeldscherm uitschakelen: nooit. Syteem op stand-by: nooit. TOEPASSEN.

Klaar.

offtopic:
. <---------- Dat is een punt. Dit geeft het einde van een zin aan.
? <--------- Dat is een vraagteken. Zet je neer als je een vragende intonatie wil toevoegen.

H <-------- Dat is een hoofdletter. Die gebruik je bij het begin van een zin.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

L3TUC3 schreef op 11 november 2003 @ 23:15:
Rechtermuisknop bij je bureaublad. Eigenschappen. Schermbeveiliging. Energie. Beeldscherm uitschakelen: nooit. Syteem op stand-by: nooit. TOEPASSEN.
Klaar.
Ja dat is dan inderdaad de beste oplossing. Ok ik zie in een ander postje dat je die Packard Bell toch gaat dumpen, dan zal het probleem ook wel verdwijnen..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Lees de eisen die we stellen aan een PMG topic door en vergelijk met jouw openingspost. Het zal snel genoeg duidelijk zijn waarom deze dichtgaat...

/veel te weinig info of zelfwerkzaamheid - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.