tijd voor verandering.
Zo van trrrrTIK.
Dan heb je bad sectors, als hij erg nieuw is gewoon terug sturen. Even kijken met scandisk of het er veel zijn.
't Valt onder de garantie.
Dan heb je bad sectors, als hij erg nieuw is gewoon terug sturen. Even kijken met scandisk of het er veel zijn.
't Valt onder de garantie.
Verwijderd
Die tikken hoort hij zowiezo niet te geven.
Zuruck met dat ding! Ik werk bij een Comp. bedrijf en harde schijven waar idiote geluiden uitkomen nemen we altijd in want ook al doet hij het nu mischien nog wel goed, het is bijna wel zeker dat ie het einde van het jaar niet haalt.
Zuruck met dat ding! Ik werk bij een Comp. bedrijf en harde schijven waar idiote geluiden uitkomen nemen we altijd in want ook al doet hij het nu mischien nog wel goed, het is bijna wel zeker dat ie het einde van het jaar niet haalt.
ben dus nu een scandisk aan het doen...torough...misschien wat overdreven ofzo, want die is vannacht nog wel even bezig...als ie het nu maar niet in zijn kop krijgt om te boel te vernaggalen want me halve cd verzameling staat er op en ik heb wel eens gelezen dat scandisk rare dingen kan doen.
Het probleem is dat ik niet weet wat normaal is, op het c!t forum staat ook een thread met hetzelfde onderwerp en daar roept iedereen dat er niks aan de hand is...wat voor de een harde tikken zijn, is voor de ander een zacht klopje heb ik het idee.
Eerst maar kijken wat er uit de scandisk komt en dan morgen maar even bellen met alternate...en me data op een andere zetten, lijkt me ook wel wat, heb nl ook een wd en die hoor ik helemaal niet...
o ja, hij heeft het alleen als ik wat grotere bestanden copieer van of naar de betreffende hd, zegt dat nog iets?
nog bedankt voor de reply's
Het probleem is dat ik niet weet wat normaal is, op het c!t forum staat ook een thread met hetzelfde onderwerp en daar roept iedereen dat er niks aan de hand is...wat voor de een harde tikken zijn, is voor de ander een zacht klopje heb ik het idee.
Eerst maar kijken wat er uit de scandisk komt en dan morgen maar even bellen met alternate...en me data op een andere zetten, lijkt me ook wel wat, heb nl ook een wd en die hoor ik helemaal niet...
o ja, hij heeft het alleen als ik wat grotere bestanden copieer van of naar de betreffende hd, zegt dat nog iets?
nog bedankt voor de reply's
tijd voor verandering.
Uitkomst scandisk..
helemaal nix..geen foutje te bespeuren...
zal ik maar gewoon wachten tot het echt erg word?
Heb em tenslotte net en kan ook gewoon wachten tot 1 mnd voor de garantie afloopt...
helemaal nix..geen foutje te bespeuren...
zal ik maar gewoon wachten tot het echt erg word?
Heb em tenslotte net en kan ook gewoon wachten tot 1 mnd voor de garantie afloopt...
tijd voor verandering.
Schijnt de normale gang van zaken bij IBM.
Ik heb hier een DTTA 371440, idem dito.
Ik maakte me ook al erg druk.
Dus Ibm gemailed. Ze gaven aan dat ik een Mediacheck proggie moest downen.
Dat dus gedraait geen enkel probleem. Terwijl ie dat zelfde akelige geluid ook weer gaf tijdens het draaien.
Ik ken nog twee mensen met dezelfde schijven...daar hoor ik het ook af en toe...ik weet ook nie wat het is.
Het lijkt wel of het een max. uitslag van de kop is.
Ik heb hier een DTTA 371440, idem dito.
Ik maakte me ook al erg druk.
Dus Ibm gemailed. Ze gaven aan dat ik een Mediacheck proggie moest downen.
Dat dus gedraait geen enkel probleem. Terwijl ie dat zelfde akelige geluid ook weer gaf tijdens het draaien.
Ik ken nog twee mensen met dezelfde schijven...daar hoor ik het ook af en toe...ik weet ook nie wat het is.
Het lijkt wel of het een max. uitslag van de kop is.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Pagina: 1