[F1C] slechte/beschadgde cd-rom?

Pagina: 1
Acties:

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
Heb EA f1 challenge pas kort,paar keer gespeeld etc,
wil hij ineens niet meer opstarten,hij zegt:
please insert the correct cd-rom!!!!

Heb er maar 1 !!

25 keer unistal etc. map gedelete,en in de regedit alles weggehaald,alles in de juiste volgorde.

opnieuw installen,daarna vraagt hij weer gewoon om de juiste cd-rom,maakt niet uit in welke cd-rom station ik hem doe.

Heb de cd nagekeken op beschadigingen-niets

heb genoeg ruimte op HD (4gig)en genoeg geheugen 512 mb en draai WinXP pro.

Iemand suggesties?

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Verwijderd

Dit hoort eigenlijk in Spielerij -> Games Problemen & Vragen

Maar verder weet ik ook niet eigenlijk wat je probleem kan zijn. Mischien een *kuch* no cd-crack *kuch* downloaden of is een x je computer opnieuw opstarten. Heb ik ook namelijk gehad :Y)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 22:21 ]

Verwijderd

Heb je een legale versie?

Probeer het anders eens op een andere computer, of maak er een image van met CloneCD of Alcohol 120% en mount die image met Daemon Tools. Misschien dat dat werkt.

Als dat allemaal niet lukt, en hij is legaal, dan kan je proberen of de winkel hem wil ruilen (en anders EA). Je hebt hem pas zeg je, dus dat moet wel lukken dan :)

-> SPV & topic change

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
[quote][b][message=19227281,noline]Champy2004 schreef:
Dit hoort eigenlijk in Spielerij -> Games Problemen & Vragen

Volgens mij heb ik hem goed geplaatst hoor!
Maargoed,je probeerd mij toch te helpen,helaas het is een legale cd.

Ga het nog wel even op de kinderpc proberen,misschien ....?

Daarna kijken of ik de bon nog kan vinden-van de media markt,zal toch EA moeten mailen denk ik.

Zat eigenlijk te hopen dat iemand iets wist hierover,zodat ik iets kon doen-hou er niet van om naar de winkel terug te gaan etc

thnx

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc