Toon posts:

Het niveau van Stuffis Generalis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt
Krijg ik nou het gevoel dat juist SG wat aan het afzakken is met als topics (en ja natuurlijk doet iedereen het weleens, ook ik):

Buro van rond de 80€ gezocht.
Standaard bank rekening + 10.000 euro
[rml][ ICE, binnen NL] toeslag betaald en toch niet ok?[/rml]
[rml][ Excursie]Waarheen???[/rml]
Beginner auto kopen... (2000)
[rml][ Auto]Nieuwe auto maar wat[/rml]

Dit zijn van die topics waarbij hele concrete vragen worden gesteld waarbij de uitkomst/antwoord alleen handig is voor TS zelf en niet voor anderen. Meer "huiswerk" vragen, of "huis/tuin/keuken-probleempjes", waarbij gedacht wordt: die gooi ik wel ff in de SG - die weten dat vast wel. Vaak ontbreekt ook bv of ze andere wegen al geprobeerd hebben (bv bellen met bedrijf X) - wat het al een stuk meer verdraagbaar zou maken.

Terwijl dit soort topics er wel op lijken maar in die zin er van afwijken dat ze voor iedereen in het algemeen handig zijn danwel mogelijkheden voor goede discussies hebben:

Aanbieding Betrouwbaar?
In België gaan wonen (en evt. werken), voordelig???
[rml][ BMX] tips voor een beginner :)[/rml]

Naast uiteraard de "betere" discussie topics:

Waarom zorgen deze vrouwen altijd voor overlast?
Jupiter wordt een zon?

Er zullen vast wel tussen deze links een aantal staan die voor meerdere interpretaties vatbaar is, maar ik denk dat jullie ook wel begrijpen wat ik met de eerst genoemde 6 topics bedoel. Of ben ik degene die het is opgevallen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 22:13:
[knip]
Dit zijn van die topics waarbij hele concrete vragen worden gesteld waarbij de uitkomst/antwoord alleen handig is voor TS zelf en niet voor anderen. Meer "huiswerk" vragen, of "huis/tuin/keuken-probleempjes", waarbij gedacht wordt: die gooi ik wel ff in de SG - die weten dat vast wel.
[knip]
Het is wel handig om niet zomaar wat dingen weg te laten bij een quote...
Liever zien we een interessante discussie waar meerdere mensen wat aan kunnen hebben
LIEVER NIET wil dus niet zeggen 'verboden'!!!

Maar los daarvan:

Wat betreft dat bureau.... ik wil niet lullig doen maar ik heb toch zo'n vermoeden dat de meeste tweakers hier toch echt hun pc onder een bureau hebben staan met monitor er bovenop. Hoezo niet zinnig voor anderen?

Wat betreft die bankrekening... Okee, helaas is zoiets voor mij geen praktijk.... maar daarom nog niet ondenkbaar en daarom nog niet 'verboden'. Het is niet een specifiek geval wat ALLEEN op de topicstarter van toepassing is/hoeft te zijn

Autootje kopen..... Tja, toch zijn er echt wel meer mensen die een autootje willen kopen in die prijsklasse. Ook al doet die topicstarter het voor zichzelf, dat wil nog niet zeggen dat een ander er niets aan heeft.

Overigens.... als alle topics gesloten zouden zijn die gestart zijn door topicstarters die het puur voor zichzelf deden, dan bleef er bijna geen topic meer over.......

Ik denk dat ik best snap wat je bedoelt, alleen denk ik dat je dit veel te zwart-wit ziet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Je kan slecht nagaan of iets ook nuttig is voor alleen de TS of meer mensen. Vaak hebben er meer mensen later baat van dan jij denkt ;)

offtopic:
Ik maak geen TR aan over je titel wat nodig veranderd moet worden want dan wordt moto figuur boos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:42

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 22:13:
[...]

Krijg ik nou het gevoel dat juist SG wat aan het afzakken
Ik denk dat dat jouw eigen persoonlijk gevoel is.
Ook ik tref wel eens topics aan waarvan ik denk "wat mot dat nu hier?".
Maar wie ben ik, en heus, anderen hebben een heel andere leven dan jij of ik en is zo'n topic dus voor hen wel handig of ze kunnen hun hart luchten.
Een topic wat niet voldoet aan de openingscritiria of verzand in opsomming of "welles/nietes" zal snel aan zijn einde komen.

En daarbij, je hoeft niet elk topic te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37

Basszje

Reisvaap!]

Het gaat er ook om dat het niet eenregelige al te simpele vragen zijn, waar een eenduidig antwood volstaat, maar juist dat er nog een gesprek over gevoerd kan worden.

Persoonlijk vind ik het wel handig, want je leest toch weer een hoop informatie waar je vroeg en laat nog wel eens wat aan gaat hebben :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.