Toon posts:

Kan niet formateren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bad block meldingen van een 120 gig maxtor schijfie...of western digital weet niet 100% zeker. Nou was ik van plan een format te doen. Om te kijken of dat het probleem verhielp. Alleen het lukt me alleen een quick format te doen en geen echte goede format. Hij geeft wel aan dat het bezig is maar verder geen indicatie hoever de format is en het schijf lampje brand ook niet. Verder geen vreemde geluiden en alles draait
iemand een idee om dit op te lossen?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Kijk eerst even welke schijf je hebt (Merk en type) bij apparaatbeheer. :+ Download vanaf de site van de fabrikant een tooltje om de disk te checken. In de Faq van dit subforum staan ook al deze links... s6 iig!!!

Verwijderd

Ik heb wel eens van die maxtor hardeschijven van 120 gb gehoord dat er hiermee nogal veel uitvallers zijn.Dus ben jij toevallig ook de "gelukkige" die daartoe behoort :?. Als dat zo is ff hdd opsturen naar desbetreffende fabrikant.Anders zou ik de hdd in een andere pc proberen te formateren(als je er tenminste over beschikt)

Verwijderd

Kan je die HD niet gewoon met FDISK in DOS gewoon volledig wissen en dan opnieuw in DOS die HD terug formatteren.
Nog nooit probelemen mee gehad.

Verwijderd

Kan je bijna garanderen dat het een maxtor 120 gig is.
Kijk hier maar ff:
Maxtor re-RMA

Verwijderd

Topicstarter
Dos heeft mijn xp niet. verder moet ik er ook even bij zeggen dat het betrft een secondbackup computer dus geen cdrom of diskette station.......dus het moet winxp zijn.....zijn daar ook speciale programs voor?
zijn trouwens maxtor schijven maar verder geeft smart ook geen fout meldingen alleen opeens krijg ik corrupt files

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 22:32 ]

Verwijderd

probeer ff met powermax. Als de nieuwste versie niet werkt moet je ff zoeken voor een oudere versie downn.
Pagina: 1