hercules 9800se aiw + matrox g450

Pagina: 1
Acties:

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Ok het volgende.

Ik heb een hele mooie nieuwe hercules 9800 untweaked.

Nou kan ik daar naast een matrox g450 32mb pci plaatsen.

Mijn vraag is zal dit werken onder games? dus dat ik op alle schermen kan kijken.
Daarnaast las ik dat de radeon 8500 problemen levert met deze kaart.

Nou hoop ik heir iemand te vinden die mij kan vertellen dat dit geen problemen moet gaan leveren.

Ik heb zelf een p4 2,8 met 512 ramm dus snelheid is geen probleem.
Echter wil ik niet 100 euro uitgeven voor een kaart die mogelijk probs kan gaan leveren of niet het resultaat kan leveren wat ik wil

Verwijderd

Zou je het niet eens moeten proberen :Z ?

• whocarez
en het risico lopen dat ik dus een pc krijg die niet gaat werken, ben inmiddels door het topic faq voor dual monitor setups gekomen maar daar staat ook niks duidelijk op.

En persoonlijk vind ik de 100 euro een te groot risico om te lopen als het niet werkt

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien gewoon eens met de winkel waar je het spul aanschaft overleggen.
Leg de situatie uit, en vraag ze of je het mag proberen. Werkt het niet, jammer, nemen ze de kaart terug. Werkt het wel, kun je misschien in de toekomst nog een leuke deal met ze maken met 3 TFT's ofzo?!?

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
whocarez schreef op 11 november 2003 @ 22:06:
Mijn vraag is zal dit werken onder games? dus dat ik op alle schermen kan kijken.
Bij Unreal (en ook Quake dacht ik) kun je de config file aanpassen om het beeld 'uit te rekken' en zo over meerdere schermen te spreiden.
Wel plaatjes gezien van setups met 5 schermen (zelf met 2 schermen geprobeerd).
Edit: deze dus http://www.planetquake.com/mhg

Bij andere games kun je dat voor zover ik weet niet doen, dan heb je dus het spel op 1 scherm, en kun je als het meezit op het andere scherm wel een windows-app draaien (bijv. Messenger, InetExplorer etc.)

[ Voor 5% gewijzigd door 3dfx op 12-11-2003 08:42 . Reden: linkje toegevoegd ]

Verwijderd

Houd je er wel rekening mee dat de traagste videokaart de gameperformance zal gaan bepalen? Neem daarbij ook nog eens marge en je hebt een aardig idee hoe het zou kunnen gaan lopen mits alles op zijn best presteerd.

• whocarez
Dat van dat de traagste kaart het gaat bepalen dat weet ik wel, maar meestal speel ik toch alleen generals of cs. en generals zet ik gewoon op 1 monitor als het moet.

Maar het gaat mij er om dat die kaart nog best wel kieskeurig is betreft de andere videokaart die je in het systeemplaatst.
Pagina: 1