Zo fokking duur ?

Pagina: 1
Acties:

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 16:20

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Hello,

Ik ga misschien wat spullen bestellen van Quitpc.com, omdat een stille comp toch wel fijn is :/

Alleen... CHECK DIE PRIJZEN !! 115 piek voor bezorging ??? :( :( :(

Product Quantity Each Total £ (US$)
ATX Ultra-Quiet PSU 300W AMD Approved 1 £ 54.00 £ 54.00 $ 75.06
Radial Fin Cooler (AMD Socket A) 1 £ 23.00 £ 23.00 $ 31.97
Delivery to Netherlands, The (Holland) £ 32.00 $ 44.48
Total £ 109.00 $ 151.51

Damnit, dit grapje gaat zo wel erg duur worden, zou dat echt normaal zijn zoveel doekoe voor een bestellinkje uit de UK?

Zucht :'(

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
99,- kun je met de boot op en neer. kun je het beter gaan halen LOL

Verwijderd

kan met de huidige euro koers beter niet in de UK bestellen, check ff in duitsland als je het over de grens wil halen:)

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Oh, hehe ik kom er net echter dat dit bedrijf van oorsprong Nederlands is :0

Op silentpc.nl staat de Nederlandse uitvoering, alhoewel de tekst wel weer Engels is :?

ik ga daar maar eens ff rondneuzen :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Als vervanger kun je ook een Antec 300 W voeding bij NedCool bestellen f 140,= + f 25,= voor rembours.
Voor de koeler kun je ook naar de OC-shop gaan en een Alpha 6035MFC + Delta AFB-60MP ventilator bestellen á f 118,= + rembourskosten (ik meen ongeveer f 20,=)

Ik heb zelf deze combinatie en die is erg stil. Ook ik was op zoek naar spullen die geen lawaai maken en heb dit gevonden. Mijn Duron 700 draait nu heel plezierig op 900 MHz zonder erg warm te worden (44 C bij volle belasting) en dat zonder het lawaai van een vertrekkend vliegtuig.

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Bedankt voor de tip printerman, ik zit nu wel behoorlijk te twijfelen trouwens.

Ik heb namelijk ook een nieuwe (stille uiteraard) kast nodig. Op http://www.ned-cool.nl/anteccase.html heb je de door jou genoemde Antec PSUŽs met zoŽn kast die er toch wel best aantrekkelijk uitziet :9~

Mijn plan hiervóór was om de Elan Vital T-10 http://www.elanvital.com.tw/products/pccases/T-10.htm á 200,- zonder PSU te bestellen en ergens anders een PSU en CPU koeler te halen.

Waar ik dus nu mee zit is of die Antec kast zelf wel zo goed is afgezien van zijn uiterlijk (iemand een reviewtje bij de hand?). Ook was ik van plan om ooit eens die kast leuk te gaan modden met een window en gekleurde neon lampen ofzo. :)

Nahja, ik denk er nog wel even over na, iŽll keep u guys posted :P

Ohja, die quietpc.nl cpukoeler schijnt ook wel goed te koelen én ECHT stil te zijn! Bij dat laatste twijfel ik toch wel een klein beetje met dat gigantische Alfa bouwwerk :)

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
edit

Pagina: 1