Helaas is het topic dat ik zojuist geopend had op volgens mijn mening onterechte wijzen gesloten. Ik zit nog steeds met het probleem en doe echt mn best hier uit te komen. Het op een redelijker wijs stellen van een vraag lijkt hier vaker afgewezen te worden dan dat er serieus op ingegaan wordt. Ik stel de vraag nogmaals, in de hoop dat er mensen mij willen helpen en dit duidelijk kunnen verwoorden.
Oke ik heb de volgende situatie hier thuis:

En het lukt me niet verbinding te maken. Mn computer geeft aan dat de draadlose verbinding naar mn router en de crosscable verbinding naar mn Xbox goed is. Helaas krijgt mn Xbox geen IP adres van de router. Is hier een tooltje voor. Moet ik mn verbinding bridgen ofzo. Wie heeft hier meer kaas van gegeten.
( Tweakers is er om een database aan usefull information te creeren. Ik zal me best doen daar een steentje aan bij te dragen als ze mij daartoe laten. )
Oke ik heb de volgende situatie hier thuis:
En het lukt me niet verbinding te maken. Mn computer geeft aan dat de draadlose verbinding naar mn router en de crosscable verbinding naar mn Xbox goed is. Helaas krijgt mn Xbox geen IP adres van de router. Is hier een tooltje voor. Moet ik mn verbinding bridgen ofzo. Wie heeft hier meer kaas van gegeten.