Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Is die foutmelding over windows.ini of win.ini?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Virus zeker?
Speedtouch freak
K vind t een hele knappe daad om windows.ini te laten verdwijnen. Die is er helemaal niet! Op mijn Win98 bak bestaat die niet, en op menig andere Win98bak ook niet. Win.ini kan wel, maar die kan je gewoon aanpassen(voornamelijk path's wijzigen) en dan copy/pasten in een of andere dos-modus. Meestal word r wel een backupje van win.ini ergens bewaard, zoek daar eerst eens op!
Schaadt het niet, dan baat het niet
Heh okee okee was mij verkeerd doorgegeven.. het is system.ini 
Ik heb al een waarschijnlijk oudere versie teruggezet, maar nu is de resolutie helemaal naar z'n moer en krijg ik nog een aantal andere meldingen van programma's die niet meer lekker willen. Waarschijnlijk is het dus een virus
Ik heb al een waarschijnlijk oudere versie teruggezet, maar nu is de resolutie helemaal naar z'n moer en krijg ik nog een aantal andere meldingen van programma's die niet meer lekker willen. Waarschijnlijk is het dus een virus
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
kijk ook eens naar C:\WINDOWS\SYSBCKUP\ rb00x.cab
daar zijn 5 versies van de laatste 5 dagen dat windows opgestart is
daar zit telkens een backup van system.ini bij
kan je trouwens ook terugzetten met scanreg /restore
daar zijn 5 versies van de laatste 5 dagen dat windows opgestart is
daar zit telkens een backup van system.ini bij
kan je trouwens ook terugzetten met scanreg /restore
system.ini is inderdaad nogal pc-gebonden. Hier staan namelijk alle gebruikte drivers in enzo. De juiste system.ini zit inderdaad in C:\Windows\sysbckup (net zelf geschecked(zoals mw. Methorst t schreef, don't ask)). Setup lijkt mij overbodig als dat ook werkt
.
Schaadt het niet, dan baat het niet
Pagina: 1