Toon posts:

[DVD] Originele DVD afspelen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort the matrix reloaded op DVD en ik krijg het niet voor elkaar om hem af te spelen. Elke keer dat ik hem in het bijgeleverde programma wil afspelen, interactual player, krijg ik de melding:
Playback failed due to a problem with the video subsystem. Lowering your screen resolution or color depth may fix the problem
Ik heb dit natuurlijk geprobeerd maar dat hielp niet. Naja dan maar in windows media player, deze zegt dat de DVD op dit moment niet afgespeeld kan worden.
Ik heb de pc al een paar keer opnieuw opgestart maar dit mocht ook niet baten.
Het kan toch niet dat mijn pc hier niet goed genoeg voor is? De DVD functie in de speler werkt wel gewoon want ik heb de DVD ook al geript maar dit lukt me nog niet helemaal bij het samenvoegen van de Audio en Video.
Mijn systeem
AMD 1800+ @ 1800+
512 MB DDR pc 2700
Club 3d radeon 9000pro
onbekende DVD rom
Soundblaster 5.1 live!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Probeer eens de laatste drivers te installeren, misschien dat dat de problemen oplost.
Misschien dat de afspeelsoftware ook niet helemaal lekker is. Je zou WinDVD of PowerDVD kunnen proberen. Die hebben ook geloof ik een gratis trial-versie.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Okay, heb ik gedaan en nou werkt het wel! de andere programma's werken nou ook. die moesten vast even weten hoe het moest en na het voordoen ging het :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 17:18:
Okay, heb ik gedaan en nou werkt het wel! de andere programma's werken nou ook. die moesten vast even weten hoe het moest en na het voordoen ging het :P
mwah, wellicht dat die programma's stiekem samen dezelfde dll ofzo gebruiken? Iets soortgelijks heb je namelijk met ASPI, wat gebruikt wordt voor het branden. Vrijwel elk brandprogramma gebruikt de wn32aspi.dll(oid) die op dat moment in je windows directory staat, en dat zal dus degene zijn van het programma dat je als laatst hebt geinstalleerd