Verwijderd

Topicstarter
Mijn kabeltje van de yepp e32 is kapot.Ik heb naar samsung gebeld voor een nieuwe maar die was inc verzenden E54.00,belachelijk natuurlijk.
Nooit meer een samsung!
Maar nu mijn vraag,kan je ook via een cardreader mp3tjes op de extra kaart zetten
en hoe doe je dat dan?Als ik er gewoon mp3tjes op zet ziet hij geen songs?
Moet ik eerst een dir structuur aanmaken of zo,mischien heeft iemand de zelfde en kan eens kijken hoe hij de mp3tjes wegschrijft.

Wie heeft er goede raad.

Gr Peter :'(

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-02 19:20

newpegasus

Hertog

ik heb dezelfde, en hij werkt nog steeds!! nu ongeveer 5 jaar oud. ik heb ook de 32 mb versie, met een flashcard van 64 mb. ik laad de flashcard altijd gewoon via dat programma, maar dat kan natuurlijk niet als je kabel kapot is. wat is er kapot aan de kabel toruwens, als er een los contact is kun je het wel repareren. (of laten doen)

maar als ik op de flashcard kijk zie ik geen dir mapje ofzo, ik denk echt dat de manier die je nu probeert de goede zou moeten zijn, probeer het nog eens. (in de yepp ff op a/b drukken natuurlijk maar dat weet je wel.)

/edit\

ik zal eens kijken in het programma als ik geen bestand zie, die nodig is dat apparaat. geef me 10 min.

[ Voor 11% gewijzigd door newpegasus op 11-11-2003 20:22 . Reden: typo's ]

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-02 19:20

newpegasus

Hertog

nee, ik kan niet echt een speciaal bestand vinden wat die flashcard zou moeten aansturen. als ik jou was zou ik 2e hands naar een defecte zoeken, waar de kabel nog bij is. of een nieuwe mp3 speler kopen. 128 mb is tegenwoordig nog maar E100. Die yepp dingen hebben hun tijd gehad, een paralelle poort schiet ten eerste niet op, en ten tweede is het niet echt een praktische kabel. als die van mij kuren begint te vertonen dan gaat die er ook uit, ik word gek van die belachelijke overdrachtsnelheid. (en 5 jaar terug was ik helemaal gelukkig). Toch wel een fijn apparaat hoor, gaat al 5 jaar mee!

maar ik heb geen oplossing, sorry. kijk eens als er nog support is voor dit apparaatje ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt ,toch wel jammer dat je ze niet gewoon werkt via een cardreader.
Als ik ze er direct naar toe copieer dan ziet hij ze niet en speelt ze dus niet af.
Wel vreemd dat je geen dir structuur kan vinden.

GR Peter