Toon posts:

Intake Outtake Zalman 6000-cu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Sweex Xb kastjuh gekocht met daarin een zijpaneel :9 En precies in het midden zit een fan. Nou heb k op mijn cpu een Zalman 6000-cu zitten.

Mijn vraag is dus: Hoe moet ik die case fan plaatsen op intake of outtake want hij zit op precies de zelfde hoogte als de cpu koeler :|

Ik dacht zo als k hem op intake zet geeft dit wel extra veel herrie maar werkt wel als k heb op outtake zet neemt hij toch de lucht weg voor de cpu-koeler of geeft dit geen probleem :?

K heb de search wel gebruikt maar da geeft nie echt een specific antwoord met een zalman

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 20:16 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Intake lijkt me he, desnoods die panelfan op 5V...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 19:28

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 20:11:
Ik heb sinds kort een Sweex Xb kastjuh gekocht met daarin een zijpaneel :9 En precies in het midden zit een fan. Nou heb k op mijn cpu een Zalman 6000-cu zitten.

Mijn vraag is dus: Hoe moet ik die case fan plaatsen op intake of outtake want hij zit op precies de zelfde hoogte als de cpu koeler :|

Ik dacht zo als k hem op intake zet geeft dit wel extra veel herrie maar werkt wel als k heb op outtake zet neemt hij toch de lucht weg voor de cpu-koeler of geeft dit geen probleem :?

K heb de search wel gebruikt maar da geeft nie echt een specific antwoord met een zalman
Ik zou het gewoon uitproberen, elke config is namelijk verschillend, kijk gewoon wat in jouw situatie het meeste effect heeft.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
I'm with ^^

Test het eens ;) Neem prime95 stress je cpu met de fan op intake en outtake en dan nog is idle en kijk dan welke de beste resultaten geeft.

[ Voor 9% gewijzigd door pisart op 11-11-2003 21:05 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb zelf ook een vergelijkbare situatie hier, voor mij is het best een outtake (komt omdat het relatief laag bij de grond is).

Mijn vriend heeft hetzelfde en daar is het precies andersom :?

Dus gewoon uitproberen :)