Ik heb een poosje geleden windows xp geinstalleerd. Daarna de windows update uitgevoerd en vervolgens SP1 laten installeren door windows update. Nu moet mijn pc weer opnieuwe geinstalleerd worden met windows xp, kan ik de SP1 installatie nog op mijn HD terugvinden of moet ik hem na de windows installatie weer opnieuw via windows update erop zetten? In de windows directory staat er wel een mapje met de naam "ServicePackFiles" zou de sp1-setup hier tussen staan?
Hmmm, ik denk het niet aangezien bij mij ook de C:\WUtemp directory leeg is na al die updates. WUtemp zal WindowsUpdateTemporary wel zijn lijkt me.
Waar zouden de bestanden ergens anders kunnen staan?
Waar zouden de bestanden ergens anders kunnen staan?
[ Voor 17% gewijzigd door PD2JK op 11-11-2003 20:11 ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
Download de netwerk versie van SP1 voor XP op de microsoft site en sla die ergens op je schijf op. Hoef je hem maar 1 keer te downloaden.
Bestel Service Pack 1 gratis en je hoeft 'm niet eens meer te downloaden 
Het kan alleen een tijdje duren voordat je de cdrom binnen krijgt, maar als het goed is houdt een Windows installatie het toch wel een maandje vol
Het kan alleen een tijdje duren voordat je de cdrom binnen krijgt, maar als het goed is houdt een Windows installatie het toch wel een maandje vol
The devil is in the details.
Uhm.. Een maand is best lang hoor met een ongepatchte Windows.MaRc0 schreef op 11 november 2003 @ 20:29:
Bestel Service Pack 1 gratis en je hoeft 'm niet eens meer te downloaden
Als deze pc direct op internet komt zou ik niet zo zeker zijn van de veiligheid.
Expanding the inexpandable
Pagina: 1