Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Zo moeilijk is het niet hoor:
De zogenaamde RPC jumper is niet relevant voor jou, mensen die een REGIOVRIJE dvd hebben moeten immer en altijd van deze jumper afblijven. De Pioneer 10/40 is standaard regiolocked.
Het enige wat je dient te doen is kijken welke firmware je speler heeft, op internet checken welke firmware jij over de oude heen moet gooien om je speler regiovrij te maken.
Het is dus een puur softwarematige* bedoening.
*: nou ja, niet helemaal....
De zogenaamde RPC jumper is niet relevant voor jou, mensen die een REGIOVRIJE dvd hebben moeten immer en altijd van deze jumper afblijven. De Pioneer 10/40 is standaard regiolocked.
Het enige wat je dient te doen is kijken welke firmware je speler heeft, op internet checken welke firmware jij over de oude heen moet gooien om je speler regiovrij te maken.
Het is dus een puur softwarematige* bedoening.
*: nou ja, niet helemaal....
Ik heb nu firmware 1.14 deze wil ik gaan flashen via de gehackte firmware 1.24 van dvdutils dot com. lijkt me okay.
Als het fout gaat kan je dan weer terug naar 1.14 ?
Als het fout gaat kan je dan weer terug naar 1.14 ?
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ja, dat is goed. Als er iets fout gaat is niet te zeggen of je weer terug kunt naar de óude' versie, maar ik denk dat de kans daarop redelijk groot is. Bovendien wil je waarschijnlijk toch niet terug, want regiovrij is erg makkelijk.
Verwijderd
Als je dvd-speler geflashed wordt naar firmware 1.24 de cracked versie, dan kun je inderdaad regio vrij dvd tjes kijken. Dit lukt gewoon altijd lukt het op de een of andere manier niet kun je altijd weer terug naar 1.14 dat levert nooit problemen op naar een oudere versie flashen
mzzl
mzzl
Pagina: 1