USB lampje op keyboard poort

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 16:37
Ik heb hier een Compaq Presario 1246 en bijn mijn microsoft muis werkt alleen het scrollwieltje als ik alles via de USB poort laat lopen maar ik gebruik heel vaak mijn kensington flylight, zou ik op mijn USB naar toetsenbord/muis converter dat lampje laten branden??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

na vier keer lezen denk ik het verhaal te begrijpen; wat is echter nu je vraag
zou ik op mijn USB naar toetsenbord/muis converter dat lampje laten branden??
:?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 18:23

HJR

Ik weey niet of de PS/2 poort voldoende power kan leveren voor dat lampje. Ik denk het eigenlijk wel. Waarom probeer je het gewoon niet op een andere PC ofzo, van je werk ofzo :P Als je dan de PS/2 poort opblaast... it wasn't me ....

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Hij heeft zo een lampje wat je in je usb poort kan steken.
Maar, hij heeft geen usb poort meer vrij

Hij heeft zo een usb-naar-ps/2 stekkertje voor z'n muis (die hij liever op usb heeft).
Hij wil nu weten of hij dat lampje gewoon in de ps/2 kan steken met de convertortje :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• M@rijn
Of ik mijn USB lampje op de toetsenbordpoort kan aansluiten (ik heb een converter naar USB erbij)

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

volgens mij heb je een converter van USB naar PS/2 en niet andersom... gaat denk ik niet lukken, aangezien USB stroom nodig heeft toch?

• M@rijn
Ik heb het dus maar ff geprobeerd en het werkt hoor, alleen hoeveel stroom levert die toetsenbordpoort eigenlijk?

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:32
Werkt prima hier!! :P

(ik gebruik logitech converter... maar dat maakt niks uit.)

Lekker!

Verwijderd

...of je gebruikt een USB hubje, om extra poorten te toe te voegen

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Roberto1971, voordat je hier iets postte stond er volgens mij echt dat dit topic meer dan twee weken oud is :) Denk je nu werkelijk dat de topcistarter; nadat hij al heeft gemeld dat het werkt echt nog wat heeft aan deze redelijk nutteloze kick van een oud topic?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pollewob
  • Niet online
Beetje oud topic, niet erg nuttige kick :)

Verwijderd

En het antwoord op de openstaande vraag:

PS/2 kan +5 VDC, 100 mA max leveren.
USB kan +5VDC, 500mA max leveren.
DIN valt daar gemiddeld iets tussen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.