Toon posts:

Map met bestanden verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik in het goede topic zit...
Kreeg net een telefoontje van iemand die een map met alle bestanden erin kwijt is, hoe dit precies gegaan is kan ik niet zeggen, wist zij ook niet te vertellen, er was iets met het versturen van een fax, maar ik denk meer aan een schijfcontrole ofzo.

Nu is de vraag, zijn deze bestanden (is maar 1 map uit mijn documenten) helemaal kwijt of zijn ze ergens terug te vinden?
Ik heb al naar .chk files en naar een map met FOUND000 gezocht, leverde weinig op.
Heb ook in andere topics gekeken..maar kon er niet een bevredigend antwoord vinden...misschien heb ik ergens overheen gelezen, kan altijd.

Ik vertrouw op Uw wijsheid _/-\o_

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 14:01

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ehm virusje misschien? Of per ongeluk door iemand gedelete. Al virusscan gedraaid. Voor verloren bestanden zou je een UnErase prog kunnen draaien, Datarecovery ofzo. Ik heb van Norton Antivirus zo'n Protected Prullebak en kan daar als het moet allerlei bestanden mee trug halen of iig een gedeelte zolang de ruimte waar ze stonden maar niet overschreven is.
Wat heb je allemaal al geprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 11-11-2003 19:35 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16
Undelete (ofte recover)progje gebruiken. Bestanden staan er vermoedelijk nog wel.

èn: niet te veel met de computer doen ondertussen zodat de gewiste bestanden niet overschreven worden!

Verwijderd

Topicstarter
niet veel...heb het bovenin beschreven dacht ik zo...maar kan die recoveryproggies wel eens proberen ;)