Toon posts:

[Norton Internet Security 2004] Alleen NAV installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik open nogmaals dit topic. Er wordt hier namelijk snel een antwoord gegeven wat dus niet klopt. Je kan inderdaad voor een "aangepaste" installatie kiezen, maar je kan daar alleen aangeven of je NAV wel / niet wilt installeren, de andere onderdelen worden automatisch wel geinstalleerd.

Dus....dit werkt net iets anders dan de gangbare installaties, ik ben dus niet achterlijk en voor diegene die dat wel zijn......geef pas antwoord als je het ook daadwerkelijk weet.

Dus nogmaal: Wie weet hoe ik NAV 2004 "kaal" kan installeren vanaf de norton internet security 2004 CD, dus zonder de overige apps?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 18:48 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:25
Ten eerste: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Ontopic: Als je bij de aangepaste installatie niet kunt kiezen voor alleen Norton Antivirus denk ik dat het gewoon niet mogelijk is om alleen NAV te installeren, beetje dom van Symantec misschien, maar ik heb geen flauw idee hoe je het dan voor elkaar zou moeten krijgen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Staan er geen losse msi bestanden?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar zat zelf te denken (proberen) om het via het NAV.MSI bestandje te installeren. Maar deze geeft de melding dat het vanaf een setup geinstalleerd moet worden.

Zijn daar andere mogelijkheden voor?

Wel MSI bestanden dus......was gelijk aan het replayen....vandaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 19:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 18:46:
Ik open nogmaals dit topic. Er wordt hier namelijk snel een antwoord gegeven wat dus niet klopt. Je kan inderdaad voor een "aangepaste" installatie kiezen, maar je kan daar alleen aangeven of je NAV wel / niet wilt installeren, de andere onderdelen worden automatisch wel geinstalleerd.

Dus....dit werkt net iets anders dan de gangbare installaties, ik ben dus niet achterlijk en voor diegene die dat wel zijn......geef pas antwoord als je het ook daadwerkelijk weet.

Dus nogmaal: Wie weet hoe ik NAV 2004 "kaal" kan installeren vanaf de norton internet security 2004 CD, dus zonder de overige apps?
Wat stom zeg, dat pakket wat jij hebt is duurder dan NAV 2004 alleen, dus waarom heb je het dan?? En als het dus warrez is ... Dan ben je echt enorm lame :r . Ik heb ook niet alles helemaal eerlijk (geef ik eerlijk toe), maar wat ik altijd koop is mijn antivirus programma ... Dus ik denk dat dit topic ook wel weer snel dicht zal zijn want je verhaal is raar en klopt niet!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 19:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn verhaal klopt niet? Nou, ik heb me dus erg verkeken op het pakket. Heel veel opties vind ik onzin en zelfs irritant. (geheugenvretend)

Vandaar wil ik alleen NAV installeren. Dus voor je je conclussies trekt........

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 19:19:
Mijn verhaal klopt niet? Nou, ik heb me dus erg verkeken op het pakket. Heel veel opties vind ik onzin en zelfs irritant. (geheugenvretend)

Vandaar wil ik alleen NAV installeren. Dus voor je je conclussies trekt........
Das dus ook niet slim hé, moet je van te voren bekijken ... Ik hoef al die Norton zooi ook niet, alleen de virusscanner voor mij. De rest heb ik van andere partijen. Maar ja, tis al uit de verpakking dus je kan hem niet meer terugbrengen. Proberen te verkopen (particulier) en dan effies NAV 2004 (€ 49,95) kopen en hopsakee.

Dus eerst wat uitzoeken voordat je het koopt en sorry voor beschuldiging van warrez ...

Verwijderd

Topicstarter
Dat uitzoeken inderdaad.....maar kwam in de winkel (MYCOM) voor NAV 2004 en dacht van hé kan ook wel eens die Internet Security proberen.

Scheeld inderdaad 25 euro's.

Maarja.....terugbrengen hoeft ook niet. Iemand een mogelijkheid hoe ik MSI betandjes los kan installeren?

Zoniet, dan laat ik het maar zo.......en ik zat zelf te denken......kan natuurlijk ook de NAV 2004 van een kennis "lenen" dan gebruik ik het als "downgrade" pakket :-) of mag dat niet?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 19:26:
Maarja.....terugbrengen hoeft ook niet. Iemand een mogelijkheid hoe ik MSI betandjes los kan installeren?
Rechtsklik en dan install, of via start -> run -> cmd en dan msiexec.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Dat uitzoeken inderdaad.....maar kwam in de winkel (MYCOM) voor NAV 2004 en dacht van hé kan ook wel eens die Internet Security proberen.

Zoniet, dan laat ik het maar zo.......en ik zat zelf te denken......kan natuurlijk ook de NAV 2004 van een kennis "lenen" dan gebruik ik het als "downgrade" pakket :-) of mag dat niet?
Met dat pakket heb je denk ik ook een licentie voor NAV2004, dus waarom zou je die niet van een kennis mogen installeren? Je hebt het pakket toch thuis?

• gwystyl
  • Laatst online: 20:32

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien kan je de software waarmee de installer is gemaakt downloaden (is vast wel een proefperiode bij), en dan NAV.msi zo aanpassen dat je hem rechtstreeks kan aanspreken ipv alleen via setup.exe?
Ik weet alleen niet welke installer Symantec gebruikt

• WhiteDog
  • Laatst online: 05-09 10:48

WhiteDog

met zwarte hond

Gewoon alles installeren en de andere onderdelen uitschakelen en verwijderen.
Pagina: 1