Discussie op werk; jullie mening gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-04 20:27
Op werk hebben we momenteel een discussie tussen twee partijen.

Het gaat om een laptop van een IT-Beheerder (niet mijzelf) die te traag is voor zijn huidige toepassingen (veelal grafische programma's op hoge resoluties / webbased applicaties / beheertools). De laptop is een Toshiba tecra 8100 (P3-500 met 128 MB).

Om tot een performanceverbetering te komen zijn er twee opties:
- 128 MB extra geheugen -> kosten 100 euro
- nieuwe Dell Altitude C840 laptop (P4-2GHz / 512MB) -> kosten 1700 euro

Nu gaat de discussie om de vraag: is er een verschil merkbaar tussen beide varianten?

Partij A zegt van niet; geheugen uitbereiding geeft dezelfde performance als een nieuwe laptop.
Partij B zegt van wel; extra geheugen zal wellicht een iets betere performance leveren, maar een nieuwe laptop geeft een veel grotere performance winst.

Reageer aub allemaal, en meldt met welke partij je het eens bent. Ook ander commentaar / opmerkingen zijn gewenst.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53

Tux

Meer geheugen zal wel een prestatiewinst teweeg brengen, maar dat zal het bij lange na niet halen bij een 2GHz/512MB RAM.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 16:47

Stoffel

Engineering the impossible

R Kuipers schreef op 11 november 2003 @ 18:16:
geheugen uitbereiding geeft dezelfde performance als een nieuwe laptop.
Dat is gewoon onzin natuurlijk, om ook maar 1 seconde te denken dat een p3 500 met 256 kan tippen aan die p4 qua performance :)

Of jij je werk ook kan doen met die 128MB erbij weet ik niet, dat is een ander verhaal, maar het is zeker een wereld van verschil.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:16
Ik vind het eerlijk gezegd een vantevoren bepaalde 'discussie', want 128 MB meer geheugen weegt natuurlijk niet op tegen nog eens 256 MB meer geheugen én dan ook nog eens een CPU die 4x zo snel is.

Het is natuurlijk afwegen tegen de kosten, maar als je zegt dat geheugen erbij prikken dezelfde prestatie geeft, ook in grafische programma's, laat toch wel zien dat je er niet bijster veel kaas van hebt gegeten :)

The devil is in the details.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

b.
niet alleen heb je dan meer geheugen maar ook een snellere proc.
nieuwere onderdelen die ook sneller met elkaar verbinding hebben.

welke had jij :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:21

Hu9o

Schokkend

Ik deel m'n mening met die van Tux.

Dit kan je toch op je klompen aan voelen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Eens met partij B

Een P3 500 is gewoon te traag geworden voor grafische programma's. Voor de overige 2 kan hij nog wel mee denk ik.

Ik denk dat een geheugenuitbereiding naar 256 mb wel zin heeft, maar het is eigenlijk nog niet genoeg. Mensen die die toepassingen draaien hebben meestal 1 Gigabyte RAM. No way dat je P3 zo op kan krikken met extra geheugen dat hij net zo snel is als die P4. Ik durf te wedden dat die sneller blijft zelfs als hij maar 64 mb geheugen heeft..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

_-SToFFeL-_ schreef op 11 november 2003 @ 18:18:
Dat is gewoon onzin natuurlijk, om ook maar 1 seconde te denken dat een p3 500 met 256 kan tippen aan die p4 qua performance :)

Of jij je werk ook kan doen met die 128MB erbij weet ik niet, dat is een ander verhaal, maar het is zeker een wereld van verschil.
Mee eens.

Het hangt van het huidige gebruik en de huidige bottlenecks af wat de beste oplossing is maar oplossing B levert duidelijk veel meer performance. Of je die ook nodig hebt moet je zelf bekijken.

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-10-2025
Misschien niet helemaal zoals je wilt maar ik denk er het volgende van:

A| Extra geheugen is een goed idee en dat zul je ook zeker merken.
B| De nieuwe laptop merk ook zeker (vooral met de grafische applicaties waarover je het hebt.)

En ik vind eigelijk dat een nieuwe laptop met extra geheugen (512MB of meer) het beste idee is.
Dit omdat er in de pentium 3 500MHz SDRAM zit en in de nieuwe Dell DDR SDRAM en dat is een stukje sneller. :)
Vooral als je in combinatie met Windows XP (Pro) werkt is dit wel fijn.

• R Kuipers
chucky666 schreef op 11 november 2003 @ 18:19:
b.
niet alleen heb je dan meer geheugen maar ook een snellere proc.
nieuwere onderdelen die ook sneller met elkaar verbinding hebben.
welke had jij :?
Om de discussie zo neutraal mogelijk te houden geef ik hier nog geen antwoord op. Dat zal ik morgen wel geven

[ Voor 1% gewijzigd door R Kuipers op 11-11-2003 18:22 . Reden: typo ]

Verwijderd

[deleted]

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 18:22 . Reden: foutje ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
FF kijken. dus volgens partij A heb ik met de helft van het geheugen (128 + 128 / 512) en een kwart van de Mhz'en (500 / 2Ghz) de zelfde performance??? Partij A is dan lekker goedkoop uit...

Btw. Wat vragen beheertools voor performance??? SSH vind ik een beheertool, maar vraagt toch niet zo veel performance.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Ligt eraan wat voor software erop draait. Als ie alleen word en paint gebruikt dan heeft partij A wel gelijk :+ Het lijkt me echter te logisch dat een p4 512ddr van een hele andere generatie is dan zijn huidige laptop, en daarom ga ik daar qua snelheid in bijvoorbeeld een game of beeldbewerking maar verder niet op in....

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tja misschien kan je eens neerzetten wat die IT-beheerder allemaal voor programma's draait, dan kunnen we een betere mening geven.

Maar laat ik het zo zeggen, toen ik nog als systeembeheerder bij klanten over de vloer kwam (half jaar geleden) had ik een Celeron 466 met 256Mb, waar ik diverse netwerktools en oa Office applicaties op draaide. Dat ding was niet vooruit te branden, en zorgde er echt voor dat ik sommige taken niet echt snel kon doen. Lijkt me dat als die systeembeheerder zijn werk goed moet doen, hij ook fatsoenlijk gereedschap krijgt, en dat is IMO die laptop niet.

• Abbadon
  • Nu online
Als het een 'IT-Beheerder' is, kan hij toch zelf wel vaststellen wat nu daadwerkelijk de meest vertragende factor is in z'n laptop :?

We kunnen hier allemaal wel wat roepen maar stel dat z'n laptop an sich snel genoeg is maar dat hij steeds wat geheugen tekortkomt, dan ben je met extra ram klaar (en dit is gewoon vast te stellen!). Natuurlijk zal een veel modernere laptop sneller zijn, alleen is de vraag of hij software draait welke merkbaar baat heeft bij snellere hardware. Kijk, MS Word draait echt niet merkbaar veel sneller op een 2GHz doos; het is de user die voor de input moet zorgen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01
B

Vooral omdat je aangeeft dat er veel grafische programma's en dergelijke op gedraaid worden.

[ Voor 98% gewijzigd door Cereal op 11-11-2003 18:27 ]

• Abbadon
  • Nu online
Nog een overweging: is dat ding al afgeschreven? Gezien er een 500Mhz cpu in zit lijkt 't me al een oud geval. In zulke gevallen moet je in bedrijfsmatige omgevingen niet lullig doen en gewoon voor fatsoenlijk gereedschap gaan en dat hele ding dus vervangen. Daarnaast kun je wel investeren in meer ram maar stel dat dat niet genoeg helpt? Weg geld. En dan is er nog de garantiekwestie: koop een nieuwe en je hebt weer garantie (want die zal onderhand wel verlopen zijn van de oude).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 19:38

Bombonella

En als de Bom valt....

Als het noodzakelijk is dat deze persoon met "graphische programma's op hoge resolutie" dient te werken dan vind ik dat er niet zo lullig gedaan moet worden,
uiteraard zijn laptops in eerste instantie hiervoor niet gemaakt,alhoewel tegenwoordig de performance van laptops aardig meekomen met desktops,
maar voor de workflow van de persoon en zijn werk in kwestie is dit gewenst.
Helaas iemand laten klooien met een ondermaats systeem is duurder dan nieuwe hardware, mensuren zijn nu eenmal duurder dan machine (hardware) uren.

• R Kuipers
mikejarod schreef op 11 november 2003 @ 18:24:
Tja misschien kan je eens neerzetten wat die IT-beheerder allemaal voor programma's draait, dan kunnen we een betere mening geven.
Ik werk bij een krantendrukkerij. We hebben hier alle IT-systemen onder ons beheer. Dit zijn vooral productie-gebonden systemen, welke in de volksmond niet bekend zijn. Maar toch; bij deze een opsomming...
- PVS, een programma om produkties voor te bereiden, productietracking te doen en voorinstelling
- WMS, is een verzameling van applicaties om de digitale aanlevering van de uitgeverijen te verwerken (ontvangen / pagescripting / rippen / distribueren).
- Elara, een webbased applicatie voor de uitgeverijen om digitale pagina's aan het WMS aan te bieden, te previewen en te proofen.
- Putty / VNC / RemoteAdministrator, om alle PC's / servers remote aan te kunnen.
- Webbased incidenten registratie tooltje
- Ultimo, een onderhoud / incidentenregistratie van onze TD, waarin we informatie over en weer uitwisselen over datgene waar raakvlakken zijn tussen IT en TD.
- diverse kleinere tooltjes, we kennen ze allemaal wel denk ik

Voor al deze applicaties geldt dat als het probleemloos draait, we achterover kunnen gaan zitten en we er niet mee hoeven te werken. Als er echter problemen zijn, maken we er heel intensief en door-elkaar-heen gebruik van.

Hopelijk geeft dit een beetje een beeld van wat we met de laptop doen.

Oh ja, vergeet ik toch bijna IE, want ik gebruik GOT regelmatig bij trouble-shooting ;)

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:49
Waarom zou je niet die 100 euro investeren? Dat moet voor een bedrijf toch een zeer geringe investering zijn (alleen al de tijd die jullie nodig hadden om te discussieren kost al meer 8)7 ). Je kunt dan kijken of de performanceverbetering genoeg is. Is dat wel het geval, dan heb je een behoorlijke investering weer een jaartje uit weten te stellen. Is het niet het geval, dan kan die laptop ongetwijfeld nog wel ergens anders voor ingezet worden (beheer op afstand of zo).

Overigens zal een nieuwe laptop de grootste performanceverbetering laten zien: niet alleen doordat er meer geheugen/een snellere proc in zit, maar wat denk je van de snelheid van het geheugen, de videokaart, de harddisk, etc.

Verwijderd

PatMan schreef op 11 november 2003 @ 19:12:
Waarom zou je niet die 100 euro investeren? Dat moet voor een bedrijf toch een zeer geringe investering zijn (alleen al de tijd die jullie nodig hadden om te discussieren kost al meer 8)7 ). Je kunt dan kijken of de performanceverbetering genoeg is. Is dat wel het geval, dan heb je een behoorlijke investering weer een jaartje uit weten te stellen. Is het niet het geval, dan kan die laptop ongetwijfeld nog wel ergens anders voor ingezet worden (beheer op afstand of zo).

Overigens zal een nieuwe laptop de grootste performanceverbetering laten zien: niet alleen doordat er meer geheugen/een snellere proc in zit, maar wat denk je van de snelheid van het geheugen, de videokaart, de harddisk, etc.
Agree....

Ik kon tot vorige week nog prima vooruit met m'n P3 700, 256 MB laptopje. Aangezien die stukgegaan is, heb ik nu een P4 2.2GHz met 256 MB en XP pro erop. Tja, doet het ook..... Maar ik kan me die "grafische applicaties" niet echt voorstellen. Ik gebruik er zelf geen, in mijn ogen. Webbased wel, maar daar heb je over het algemeen echt geen P4 voor nodig.

Maar voor de discussie: B. Die P3 krijg je, met gebruikelijke middelen, nooit zo snel als de nieuwe Dell.

Verwijderd

Kzal wel weer een flame waarschuwing krijgen:
R Kuipers schreef op 11 november 2003 @ 18:21:
[...]

Om de discussie zo neutraal mogelijk te houden geef ik hier nog geen antwoord op. Dat zal ik morgen wel geven
hahahaha, de onzin. Alsof dat de mening van iemand die veel van PC's weet kan beïnvloeden ... Als dit serieus is, wat ik ten zeerste betwijfel, zijn die personen het dan wel waard om de naam IT'er te dragen??? 8)7 :X |:(

Maar is dit überhaupt een dicussie waard? Alsof je het niet zou merken als je van een P3-500 naar een P4 gaat? Nee, diezelfde performance winst haal je nooit door wat extra geheugen erin te stoppen, lijkt me logisch ... Het is natuurlijk ook zo dat alle onderdelen met de tijd zijn meegegaan, dus je krijgt een compleet sneller geheel dat beter werkt en meer snelheid geeft.

En dan ook, je koopt maar 128 bij, dus dat is dan 256 tegen 512, dat is toch ook al niet te vergelijken? En het geheugen van de nieuwe laptop zal ook wel DDR zijn tegen SDram van de oude, dus dit lijkt me echt een uitgemaakte zaak.

Weer een onzinnig topic ... :O

offtopic:
En dat heeft HTS & al 501 posts .... |:(

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 19:36 ]

• R Kuipers
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 19:25:
Kzal wel weer een flame waarschuwing krijgen:
offtopic:
En dat heeft HTS & al 501 posts .... |:(
Tja, ik zal het dan maar niet als een flame proberen op te vatten, en er serieus op reageren...

Als je ook even gekeken had naar mijn user ID of datum-geregistreerd weet je dat ik hier al een tijdje rondhang. Met een beetje gezond verstand kun je dan ook wel bedenken welke mening ik heb. Dat ik desondanks hier een post plaats, doe ik om 'naar boven' toe duidelijkheid te creeeren, en omdat er hier veel materie-deskundige rondhangen.

De rest heeft gelukkig het fatsoen om niet, of normaal te reageren. Kun je nog wat van leren.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nofi

iets zegt me dat die pc gewoon weer eens een reinstall nodig heeft

omdat ie gruwelijk vervuild is en dat het trage een kutsmoes is om een sneller pctje krijgen waar die dan thuis of bij famillie lekker kan gamen

geen a en geen b

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 11-11-2003 20:52 ]

Iperf

Verwijderd

R Kuipers schreef op 11 november 2003 @ 20:24:
[...]

Als je ook even gekeken had naar mijn user ID of datum-geregistreerd weet je dat ik hier al een tijdje rondhang. Met een beetje gezond verstand kun je dan ook wel bedenken welke mening ik heb.
Nou geloof me, registratiedata en post aantallen geven geen garantie dat er domme vragen worden gesteld of onzinnige discussie worden gestart. En ik ben mij er terdege van bewust dat nu veel mensen zullen zeggen: er bestaan geen domme vragen, maar toch .... 8)7 |:(

En als je er al vanuit gaat dat iedereen dezelfde mening deelt als jij, dan is dit hele topic toch onzinnig. Je wilt dus alleen horen dat je gelijk hebt? Voor de rest van dit topic onder dezelfde onzin als: is een amd sneller/beter dan intel? Is ddr sneller dan SDram? Hetzelfde als je deze vraag zou stellen:

"Ik werk erg veel met cpu&geheugen vretende applicaties en nu loopt dat niet meer zo lekker op mijn laptop P3-500." Nu adviseren twee partijen mij alsvolgt:

A: Acht joh, 128 Mb werkgeheugen erbij en dan zit je met 256 totaal helemaal top. En dan ben je even snel als een nieuwe laptop van deze tijd.

B: Kzou gaan kijken naar een nieuwe laptop, P4 met 512 MB DDR intern geheugen.

Welke moet ik nu kiezen? :?
Dat ik desondanks hier een post plaats, doe ik om 'naar boven' toe duidelijkheid te creeeren, en omdat er hier veel materie-deskundige rondhangen.
Ik snap niet direct wat je hiermee bedoelt maar als je doelt op partij A dan had je daarvoor geen discussie hoeven te starten omdat een beetje ict'er hierop het antwoord direct weet. En juist omdat hier veel mensen "rondhangen" die veel verstand van zaken hebben snap ik niet waarom dit serieus word genomen? Je kan toch met blinkdoek om en handen op de rug verzinnen wat de juiste keuze is? Helemaal omdat het om een bedrijf gaat, de oude laptop al is afgeschreven, niewe garantie, betere onderdelen etc.
De rest heeft gelukkig het fatsoen om niet, of normaal te reageren. Kun je nog wat van leren.
Ik denk dat ik in mijn volste recht sta als ik zeg dat je dit soort vragen als ICT'er niet mag/hoeft te stellen. :X

Ik zou willen dat de mods ook op dit soort dingen dan want strenger optreden dan alleen tegenover zogenoemde n00bs die een vraag hebben en de search nog niet goed kunnen gebruiken en dan direct flink afgestraft worden.

• _fm
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

_fm

een it beheerder met grafisch zware tools?? ik zou in deze tijd waar iedereen zijn steentje bij kan dragen aan de verminderde economische toestand door te gaan voor de optie van geheugenuitbreiding.

just my EUR 0.02

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het ligt er maar net aan waar je die laptop voor gebruikt. Daarom is de vraag die centraal staat in dit topic of er een verschil merkbaar is tussen beide varianten. 3 bezigheden zijn gegeven. Grafische programma's, de webbased applicaties en beheertools.

Met die extra 128 MB geheugen is deze laptop imo redelijk geschikt voor de laatste 2 taken. Voor die eerste zal je hem nooit geschikt meer kunnen krijgen, die proccesor is gewoon te langzaam. Punt. Maar het lijkt me dat de vraag in dit topic beter gesteld zou kunnen worden of het een beetje afweegt om een nieuwe laptop te kopen.

De stelling is wel een beetje dom, heb je gelijk in. Met (zware) grafische programma's zal er zeker een verschil zijn (groot verschil denk ik :D)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Je kunt toch vrij gemakkelijk vaststellen of de traagheid een gevolg is van te weinig geheugen? Laat hem gewoon wat van zijn favoriete programma's draaien en houdt het geheugen- en swapgebruik met een tooltje in de gaten. Wordt er steeds veel geswapped, dan is het geheugen een bottleneck en zal hij met 128MB extra weer aardig uit de voeten kunnen.

Natuurlijk is de nieuwe laptop sneller in absolute zin, maar dat is volgens mij helemaal niet de issue en daar is eigenlijk ook geen discussie over mogelijk. Waar het om gaat is om met zo min mogelijk middelen een maximum aan resultaat te bereiken.

Die extra 128MB kun je overigens voor een fractie van die 100 EURO krijgen; de helft lijkt er meer op. Hoeft waarschijnlijk geen speciaal Toshiba geheugen te zijn.
Dus dat moet je altijd doen; valt het tegen dan ben je hooguit 50 EURO kwijt, die vallen toch weg tegen die 1700 EURO.

En over die grafische programma's op hoge resoluties: het zou me verbazen als dat schermpje van die tecra hoger dan 1024x768 gaat :?

Het zal wel vooral een centenkwestie zijn. Verder sluit ik me aan bij de opmerkingen van Abbadon... :>

offtopic:
Ikedea: je arrogante toontje wordt niet op prijs gesteld... :X

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Tachyon schreef op 11 november 2003 @ 22:17:

Logisch verhaal

offtopic:
Ikedea: je arrogante toontje wordt niet op prijs gesteld... :X
Dat bedoel ik dus, je mag helemaal niet meer kritsich t.o. een vraagstelling staan. Een ICT'er hoeft deze vraag totaal niet vragen. Heel simpel en ik zou dus ook niet inzien waarom het meestal ferme beleid op GoT redelijke vaak op n00bs terecht komt zodra ze een vraag stellen die vaak langskomt en dat er dan weer alleen naar de FAQ gewezen word. Beetje eenduidig zijn en dat dus ook toepassen op gebruikers die al langer aanwezig zijn. Een slecht topic is een slecht topic.

En .... pffff laat ook maar. Als men het niet snapt ga ik ook niet doorzeuren (zoals de meeste dit toch al zullen ervaren) ....

;(

• R Kuipers
Zo, hier is ik weer. Ik ben jullie nog een antwoord schuldig.

Natuurlijk ben ik van partij B. Verschil is er. Punt.

Kan mijn collega met een ge-upgrade laptop ook zijn werk doen? Ik denk het wel.
Is het prettig werken? Nee. Ik heb zelf een generatie nieuwere laptop, en die vind ik al soms te traag.

Daarom hadden we ook een nieuwe laptop voor mijn collega aangevraagd. Dit verzoek werd echter afgewezen, met als argument dat een memory upgrade het zelfde resultaat geeft (dus niet alleen qua functionaliteit, maar ook qua performance). Ook op een hoger nivo werd dat argument naar voren geschoven; in mijn ogen onterrecht. Vandaar mijn vraag hier op tweakers.

De reakties zullen we voorleggen, hopende dat dit doorslaggevende meningen zullen worden omtrend een onzinnige (hier moet ik Ikedea wel gelijk in geven) argumentatie.

Verwijderd

R Kuipers schreef op 12 november 2003 @ 19:37:
Zo, hier is ik weer. Ik ben jullie nog een antwoord schuldig.

Natuurlijk ben ik van partij B. Verschil is er. Punt.

Kan mijn collega met een ge-upgrade laptop ook zijn werk doen? Ik denk het wel.
Is het prettig werken? Nee. Ik heb zelf een generatie nieuwere laptop, en die vind ik al soms te traag.

Daarom hadden we ook een nieuwe laptop voor mijn collega aangevraagd. Dit verzoek werd echter afgewezen, met als argument dat een memory upgrade het zelfde resultaat geeft (dus niet alleen qua functionaliteit, maar ook qua performance). Ook op een hoger nivo werd dat argument naar voren geschoven; in mijn ogen onterrecht. Vandaar mijn vraag hier op tweakers.

De reakties zullen we voorleggen, hopende dat dit doorslaggevende meningen zullen worden omtrend een onzinnige (hier moet ik Ikedea wel gelijk in geven) argumentatie.
Nu snap ik je vraag pas :D

Je wilde dus de aan de persoon die de laptop moet goedkeuren een lijst van ons tweakers geven waaruit natuurlijk conclusie B komt om zo toch die laptop aan te kunnen schaffen ... Had dat nou iets duidelijker beschreven en dan had ik niet zoveel hoeven typen :+

Sorry voor mijn reacties, maar ik begreep het dus al niet ... :X

• R Kuipers
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:50:
[...]
Nu snap ik je vraag pas :D
Je wilde dus de aan de persoon die de laptop moet goedkeuren een lijst van ons tweakers geven waaruit natuurlijk conclusie B komt om zo toch die laptop aan te kunnen schaffen ... Had dat nou iets duidelijker beschreven en dan had ik niet zoveel hoeven typen :+
Sorry voor mijn reacties, maar ik begreep het dus al niet ... :X
;)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
b.
Die is veel sneller (daar ben je wel uit denk ik, aan de argumenten van bovenstaande reacties).

Mocht die 500 mhz de deur uit gaan, geef maar een belletje. Ik wil hem wel hebben... :*)
Pagina: 1