Hi all!
Tijdens een (verplichte) schoonmaakbeurt op de zolder kwam ik mijn oude laptop van een aantal jaren geleden tegen. Het was een HP Omnibook (100Mhz). Het enige nadeel: hij is een keertje van het bureau afgekeild (pa zijn schuld
) en nu doet ie het dus niet meer. Ik denk dat het een kappot zekeringetje is ofzo, want het controleledje gaat ook niet branden, en de stroomadapter is niet 'meegevallen', dus daar kan het niet aan liggen. Maar waarom heb ik dat zekeringtje dan niet vervangen? Nou: IK KRIJG DAT @!$!DING NIET OPEN
...
Het is met die piele-kleine torx (WTF?) schroefjes vastgemaakt... maar liefst 12
.Ik geef er geen leuter om dat de behuizing eraan sneuvelt, ik wi lde hardware intact laten... Mijn plan was uiteindelijk om zoiets te maken:
[rml]Lapmod [ digitale fotolijst][/rml]
Staat wel leuk op mijn kamer
...
Heeft iemand tips hoe ik dit onding uit elkaar kan halen?!
De uit-het-raam-gooi-techniek lijkt me niet zo een goed idee
Ik zat te denken aan boren ofzo...
alvast bedankt tweakers.. Doeii
Tijdens een (verplichte) schoonmaakbeurt op de zolder kwam ik mijn oude laptop van een aantal jaren geleden tegen. Het was een HP Omnibook (100Mhz). Het enige nadeel: hij is een keertje van het bureau afgekeild (pa zijn schuld
Het is met die piele-kleine torx (WTF?) schroefjes vastgemaakt... maar liefst 12
[rml]Lapmod [ digitale fotolijst][/rml]
Staat wel leuk op mijn kamer
Heeft iemand tips hoe ik dit onding uit elkaar kan halen?!
De uit-het-raam-gooi-techniek lijkt me niet zo een goed idee
Ik zat te denken aan boren ofzo...
alvast bedankt tweakers.. Doeii
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!