In stilte te hoog gemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
In het draadje over stille pcs staan veel te hoge reacties, ik ga iig nu even schaven, maar dramatisch veel effect zal dat niet hebben denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat het grootste probleem is, zijn wel al die mensen die gaan roepen "ik heb dit en dit en dit" of "merk X is veel stiller" waarna vervolgens weer geroepen moet worden "welnee, dat en dat en dat is beter" of "merk Y is toch beter! dom merk X!". Bij die reacties (waarvan er enkele op +3 stonden, merkwaardig genoeg), heb ik gewoon consequent -1 overbodig of -1 offtopic gedaan, aangezien die imho niet toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 20:34
Ik ben ook even door het gehele draadje heengegaan en heb veel -1 overbodig en -1 overgewaardeerd uitgedeeld moet ik zeggen, en dat vind ik eigenlijk wel jammer, want een flink aantal heeft wel iets zinvols te melden, maar gaat dan daarna alsnog over op "Ik heb een dit van merk dat" en dat maakt de post toch van een lager niveau.
Overigens heb ik aan dit draadje al mijn mod-points van de hele week er doorheen gedraaid, ik krijg bijna geen mod-points meer tegenwoordig :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!