Toon posts:

Pioneer DVD en mpeg 2 hollywood+

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik wil graag een DVD-lezer kopen en ik hoor altijd positieve reacties over PIONEER dus dat moet hem maar worden maar welke??? de 10x dvd (niet regiovrij) of de 6x dvd (wel regiovrij)
lukt het regiovrij maken van de 10x ECHT zo goed???

wat is het prijsverschil, en als ik daar een mpeg hollywood+ kaart bij koop, loopt ie dan wél goed met een Viper 550 want zonder mpeg kaart schijnt hij erg beroerd te lopen met een viper550 (celly 400)

TNX

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Die Pioneer 10/40 is ook heel gemakkelijk regio-vrij te maken. Kijk maar op www.dvdutils.com

Ik ben ook in het bezit van deze speler en dat bevalt prima ! Ik heb hem bij graficall voor 235 gulden ! geen geld dus.

Op je Celly 400 met viper 550 kan je gerust DVD kijken. Echter dit is beholpen. Wil je het beste resultaat ga dan altijd voor een MPEG-2 kaart.

Suc6

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
ik heb hollywood + en pioneer 10 speed
bevallen me beide prima...beeld met holywood+ kaart is ongekend...en je kan doorwerken op je pc terwijl je via je H+ kaart op televisie een dvd/vcd kijkt...
kwaliteit wordt met H+ kaart echt beter
heb een atlhon 750 maar soft dvd is het gewoon net niet

RobbyNitroz

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Verwijderd

meningen verschillen uiteraard, ik ben van mening dat die 200,- voor zo'n kaart het niet waard is als je een 400Mhz. of snellere pc hebt.
Ik heb het hier al vaker gezegd, ik heb een P2-400 met TNT kaart en op mijn PC lopen alle DVD's prima, met een prima beeldkwaliteit.
Ik moet daarbij zeggen dat ik films op mijn 19" kijk en niet op mijn (te kleine) TV.

Eigenlijk is het heel simpel (voor mensen met een snelle pc):

Wil je op je TV kijken? MPEG2 kaart of G400 DH...

Wil je op je monitor kijken? TNT of beter...

Verwijderd

Als je zonder MPEG2 kaart gaat kijken is het wel essentieel dat je een GOEDE/SNELLE software decoder gebruikt.
Er is er eigenlijk maar 1: Cinemaster 99
en dan de nieuwste engine plus de player apart downloaden bij die link die nu hier al duizend keer genoemd is....

inderdaad, www.dvdutils.com

Verwijderd

De Viper550 heeft er niet veel mee te maken hoor...ik heb er zelf een en het draait perfect (P3-500, Viper550, Pioneer DVD-303S) onder Cinemaster (software)...

Greetz,
Pagina: 1