Toon posts:

Spontaan afsluiten vensters in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sinds kort XP ipv 98se en ik heb zojuist een virus/trojan verwijderd; KWBOT. Nu krijg ik steeds die achterlijke melding dat windows bij het opstarten het verwijderde cmd32.exe niet kan vinden. Om dit te verhelpen wil ik alle verwijzingen in het register verwijderen. Echter, als ik regedit opstart wordt het programma na 2 seconden spontaan afgesloten. Ik kan dus niets aanpassen. Hetzelfde geldt voor mijn Norton antivirus, ook dit blijft maar 2 seconden openstaan. Aangezien ik hiervoor zelden werkte met XP weet ik niet of dit een nieuw of reeds bestaand probleem was. Iemand suggesties?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dan heb je nog steeds het virus (of een ander) op je systeem staan... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 16:52
Waarschijnlijk heb je het
MSBlaster Virus, kijk daar effe voor meer info.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 15:22
msblast sluit windows XP af, niet vensters.

Draai een online virus scanner of een andere virus scanner die het wel doet (zonder afgesloten te worden)

deze bijvoorbeeld:

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

[ Voor 22% gewijzigd door sarcast op 11-11-2003 16:40 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."