probleem met tweakers gallery

Pagina: 1
Acties:

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07
Ik zit wat rond te neuzen in vraag en aanbod en daar kwam ik een advertentie tegen
Als ik geinteresseerd ben kijk ik altijd in het profiel van de aanbieder, iemand die alleen geregistreerd is om advertenties te plaatsen koop ik niets van.

De profielen van de aanbiers bekijk ik altijd via de tweakers gallery, een andere mogelijk om het profiel bereiken is er niet.

Meestal geeft dit geen probleem, maar nu wel.
Het betreft de user met dit aanbod: http://www.tweakers.net/aanbod/product/45664

Gebruiker GF, bij het invullen van zijn naam in de tweakers gallery krijg ik de melding: Het trefwoord moet uit minimaal drie alfanumerieke tekens bestaan
niet erg handig, de gebruikersnaam bestaat maar uit 2 tekens.
spatie GF, GF spatie of andere pogingen geeft geen resultaten.

daarom 3 vraagjes:
- kan dat niet aangepast worden? Ik neem aan dat er nog wel meer user zijn met 2 letters.
- Is het misschien handig om bij het aanbod ook een link te plaatsen waarmee je het profiel van de aanbieder kan bekijken?
- Kan iemand me een linkje geven naar het profiel van GF?

[ Voor 5% gewijzigd door job op 11-11-2003 16:03 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

- kan dat niet aangepast worden? Ik neem aan dat er nog wel meer user zijn met 2 letters.
Kan wel, maar die eis van minstens drie karakters zit er natuurlijk niet voor niets in, anders kun je namelijk hele lange lijsten met users opvragen, en dat is DoS-gevoelig.
- Is het misschien handig om bij het aanbod ook een link te plaatsen waarmee je het profiel van de aanbieder kan bekijken?
Lijkt me wel, en dat komt vast ook in V&A2 te zitten :).
- Kan iemand me een linkje geven naar het profiel van GF?
Ja hoor: http://www.tweakers.net/gallery/65062

:)

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter Tinus op 11-11-2003 16:08 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07
inderdaad over punt 1 heb je gelijk.
heb het inderdaad zonet zitten testen met 3 karakters, dat geeft aardig wat results. :)

wat punt 2 betreft, ik hoop dat dat ooit een keer wordt toegevoegd, is wel zo makkelijk

punt 3: hardstikke bedankt :)

hmm, nu zie ik dat dit eigenlijk in de buyers zone had gemoeten.. sorry.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 11-11-2003 16:14 ]