Verwijderd
Dus met minder doden? Ik heb alleen bad guys en een dozijn honden overhoop geschoten, of moet dat ook minder?
Verwijderd
Heb wel gezien dat ik allerlei coole nieuwe wapens erbij heb...nog niet gespeeld helaas...zit op me werk nu
Die vorige hotel-missie was trouwens cool man! In 1 keer uitgespeeld, maar het duurde wel 2 uur..
Maar ik kan dus nu in R'dam kiezen voor een dikke sniperrifle van 15000 piek ofzo dacht ik. Ook een vette machinegun...met demper
Man wat is dit een heerlijk spel zeg !!
Helaas kan ik je ff nie helpen met je vraag..maarja..
suc6 ermee
Ik ben het sinds gisteren aan het spelen, en je heb in Japan een level waarbij je die politiecommandant moet neerschieten en die red dragon guy.
Ik "netjes" de taak valbracht (alleen civilion leefde nog
Maar ok taak volbracht ik terug naar die wagen van mij. krijg ik gvd de melding. The organistation (ofzo) doesn't approve your work (methode in het engels, weet ik ff niet
Maar wat is er nu mis, zou veel schoot ik nu ook weer niet
Maar Hitman heerst zeker wel
Ik gok dat je teveel agenten neergeschoten hebt.... dat mag nietOp donderdag 07 december 2000 10:10 schreef KALN het volgende:
Maar ok taak volbracht ik terug naar die wagen van mij. krijg ik gvd de melding. The organistation (ofzo) doesn't approve your work (methode in het engels, weet ik ff niet)
Verwijderd
Maar het spel ruled wel big time.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Dat had ik ook paar keerOp donderdag 07 december 2000 10:10 schreef KALN het volgende:
WTF is dit?
Ik ben het sinds gisteren aan het spelen, en je heb in Japan een level waarbij je die politiecommandant moet neerschieten en die red dragon guy.
Ik "netjes" de taak valbracht (alleen civilion leefde nog) Kan het ook niet helpen als ze opeens gaan schieten, dan schiet terug
.
Maar ok taak volbracht ik terug naar die wagen van mij. krijg ik gvd de melding. The organistation (ofzo) doesn't approve your work (methode in het engels, weet ik ff niet)
Laatste keer ben ik hard terug gerent nadat ik die figuren had gemold.
Kwam wel half dood aan bij die auto, maar ik had die missie wel gehaald!
Verwijderd
Later vindt je meer wapens in het level dus maak je maar niet ongerust!!
Verwijderd
Krijg de red-dragon maar eens in zo'n kleine put als je steeds beschoten wordt.
Verwijderd
alle levels zo zacht mogelijk, dat is ook het kewlst!!
In die china town meeting level moet je (ik meen die rode) als ie de map op komt lopen (zachtjes) killen; z'n kleren en munt pakken; hem in de put dumpen; als hem naar binnen gaan; munt in wc gooien; mes uit keuken pakken; politie man(/weet niet zeker of blauwe ook mot d8 het niet) wecken; dan weer uit wc klimmen en naar auto rennen. zwaar koele level dus
En in rotterdam zie ik ook niet wat je aan wapens heb, 1 tip: als je dicht achter de bewakende mannetjes loopt mag je zo mee door de hekken heen
En Hitman r0ckt gewoon vet hard enzo!
japan, japan, japan ??????:?Op woensdag 24 januari 2001 12:20 schreef hardscarf het volgende:Geweldig die japan-politieman level.
hongkong hoor !! CHINA !
En in sommige levels moet je het gewoon doen met de wapens die je daarvoor had
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Verwijderd
Waar is de tijd van Unreal gebleven met +25 (grote) levels.
Weet iemand nog een goed spel met een behoorlijke lading levels?
Verwijderd
Boedapest is weer erg saai...
...ook lekker vaag...
Fijn dat die devisies zo leuk samenwerken
Maareh... is het toch wel een vette game?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
zit ier niet in je Snipercase?Op woensdag 06 december 2000 22:15 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik kan in die game niet alle wapens kiezen die je voorgeschoteld krijgt in je menulijst. Zit nu in Rotterdam, wil een sniperrifle (zonder niet te doen voor mij) ... maar kan alleen een MP5 en een waardeloze shotgun kiezen (en die pistolen) terwijl de sniperrifle er wel bij staat.
Hoe krijg ik em? Staat wel in de FAQ namelijk dat je em kan kiezen.
Verwijderd
of je hebt die blue lotus dude overhoop geschoten en dat mag nietOp donderdag 07 december 2000 10:10 schreef KALN het volgende:
WTF is dit?
Ik "netjes" de taak valbracht (alleen civilion leefde nog) Kan het ook niet helpen als ze opeens gaan schieten, dan schiet terug
.
Het doel van het hele spel is zoveel mogelijk onopgemerkt de juiste persoon killen. Niet meer en niets minder.
Behalve trouwens in de Jungle, daar mag je iedereen verrot schieten!! (met M60 en minigun YEAH!!)
Wat was Hitman goed!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Herinner, je bent een huurmoordenaar, niet een massamoordenaar, blijf professioneel.Op donderdag 07 december 2000 10:10 schreef KALN het volgende:
WTF is dit?
.
Verwijderd
Ik heb net Medal of Honor: Alied Assualt gezien en gespeeld bij een vriend van mij, en dit is erg goed, mooi en grootOp dinsdag 27 februari 2001 11:14 schreef hardscarf het volgende:
Leuk spel, alleen jammer dat er zo weinig levels zijn.
Waar is de tijd van Unreal gebleven met +25 (grote) levels.
Weet iemand nog een goed spel met een behoorlijke lading levels?
Mohaa is nl helemaal niet lang eerder veels te kort!
En zoveel ruimte is er niet!
kijk als je nou OFP pakt..
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Not.. binnen een uurtje of 12 uitgespeeldOp woensdag 20 februari 2002 11:13 schreef Spartacuz het volgende:
[..]
Ik heb net Medal of Honor: Alied Assualt gezien en gespeeld bij een vriend van mij, en dit is erg goed, mooi en groot. Je moet echt uren lopen voor je verder komt.
Zijn ze al mee bezig ;P Of eigenlijk een ander bedrijf... www.Hitman2.comOp zondag 21 januari 2001 22:47 schreef Bamibal het volgende:
als je eidos belt maken ze het over
Verwijderd
Is ook niet mijn soort spel maar heb het wel een tijdje gespeeld om een indruk te kijgen.
<---- is veel beter
edit: ik heb ff mijn opschoonskillz getest in dit topic
Verwijderd
wordt dat meisje nooit moe in je avatar?Op woensdag 20 februari 2002 16:17 schreef ItSnows het volgende:
Ik vond Hitman niet zo fantastisch eigenlijk
Is ook niet mijn soort spel maar heb het wel een tijdje gespeeld om een indruk te kijgen.
<---- is veel beter
edit: ik heb ff mijn opschoonskillz getest in dit topicSvp verder ontopic graag